اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

سهمیه 25 درصدی ایثارگران در استخدامی شهرداری لحاظ شد

خبرگزاری فارس: شهردار گفت: سهمیه 25 درصدی استخدامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران بدون آزمون و همچنین لحاظ کردن رشته‌های مرتبط در استخدامی شهرداری اعمال شد.

سهمیه 25 درصدی ایثارگران در استخدامی شهرداری لحاظ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات به ایثارگران در شهرداری به همت شورای شهر و مجموعه پر‌تلاش شهرداری در سال‌های اخیر نهادینه شده و ما شاهد گستردگی ارائه خدمات از سوی شهرداری و شورا به ایثارگران بودیم تا در حد وسع و توانمان بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های آنها را جبران کنیم.

وی با اعلام اینکه اقتدار روز‌افزون این نظام مدیون شجاعت و ایثارگری شهدا و خانواده‌های گران سنگ آنهاست، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که در سایه این رشادت‌طلبی‌ها روز به روز به اهدافمان نزدیک شده و می‌توانیم در تمام حوزه‌ها خدمتگزاری صدیق و پر‌توان در عرصه کار و تلاش باشیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: به همت شورا و شهرداری قرار است عکس شهدای گران سنگ در بزرگراه شهدا نصب شود که در این باب انتظار داریم بنیاد شهید و امور ایثارگران مشخصات و عکس شهدا را در اختیار ما قرار دهد.

بدری گفت:‌ در آزمونی که سال گذشته شهرداری اردبیل برگزار کرد ما حتی بدون لحاظ کردن مدرک تخصصی و سطح مدرک اعم از کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب ایثارگران کردیم و در حال حاضر مراحل گزینش‌شان انجام شده و از سال آینده جذب شهرداری می‌شود.

این مسئول عنوان کرد:‌ در این جذب فرزندان جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان بالای 5 سال اسارت و فرزندان شهدا در اولویت قرار گرفته‌اند و ما به شایستگی توانستیم در این حوزه خدمات ارائه کنیم.

شهردار اردبیل بیان داشت: ما به صورت مشارکتی آمادگی داریم هم در نصب تمثال شهدا و هم دیوار‌نویسی‌ها و ایجاد فضای معنوی در سطح شهر با نهادهای مختلف نصف به نصف همراهی و مشارکت داشته باشیم تا بخشی از وصیت‌نامه شهدا به همراه مشخصات آنها در مناطق مختلف شهر به نگارش در بیاید.

بدری به حرکت مثبت آموزش و پرورش در زیباسازی سطح شهر با عکس و نوشتن وصایای شهدا و دیوار‌نویسی‌های مختلف اشاره کرد و افزود: البته در برخی از فضاها چنین حرکتی هم از لحاظ طراحی و هم اجرا تناسبی با وضعیت شهری نداشته که انتظار می‌رود در این باب اصلاح و بازنگری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود همچنین از فعال بودن دفتر امور ایثارگران در شهرداری اردبیل و همت برای رفع مشکلات احتمالی ایثارگران در مراجعه به شهرداری خبر داد و تصریح کرد: ارائه خدمات به امور ایثارگران به صورت فراگیر از طریق این دفتر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/62003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول