اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

حق فرزندان شهدا و ایثارگران در استخدام وزارت نفت پایمال نشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک استخدام وزارت نفت انجام خواهد شد، گفت: حق فرزندان شهدا و ایثارگران در استخدام وزارت نفت و سایر ارگان‌ها پایمال نشود.

حق فرزندان شهدا و ایثارگران در استخدام وزارت نفت پایمال نشود

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به تعهد وزیر نفت در استخدام نیروهای بومی استان خوزستان در وزارت نفت، متاسفانه تاکنون شاهد تحقق چنین امری نبوده‌ایم.

وی افزود: نفت زیر پای خوزستانی‌ها است و حداقل باید 50 درصد استخدام وزارت نفت به نیروهای بومی این استان تعلق گیرد اما به دلیل سهل انگاری‌های صورت گرفته شاهد چنین امری در خوزستان نیستیم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین سهم و حق فرزندان شهدا و ایثارگران در استخدام وزارت نفت نباید پایمال شود زیرا پدران، برادران و خانواده‌های این یادگاران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس جان خود را فدا کرده‌اند.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اضافه کرد: این موضوع نه تنها در مورد استخدام وزارت نفت بلکه در مورد تمام استخدامی‌ها باید رعایت شود و مسئولان نیز به آن توجه جدی داشته باشند.

*فرزندان شهدا و جانبازان ذخایر خوزستان هستند

سامری همچنین عنوان کرد: بسیاری از یادگاران جبهه و جنگ با برخورداری از مدارک بالای تحصیلی با بیکاری مواجه بوده و به شدت جویای شغل هستند.

وی ادامه داد: نباید در هفته‌های بسیج و تنها به مناسبت‌های این‌چنینی شهدا، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های آنها را به یاد آورد و در تمام طول سال حتی گوشه چشمی به این بزرگواران نداشت!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من خانواده‌های شهدا و رزمندگانی را می‌شناسم که چند فرزند آنها بیکار بوده و به سختی روزگار می‌گذرانند که این موضوع برای جامعه اسلامی ما به هیچ وجه پذیرفتنی نیست!

وی در ادامه تصریح کرد: فرزندان شهدا و جانبازان ذخایر خوزستان هستند و باید به آنها توجه خاص و ویژه‌ای شود.

سامری با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک استخدام وزارت نفت انجام خواهد شد، گفت: وزارت نفت به استخدام نیروهای بومی استان خوزستان و فرزندان شهدا و ایثارگران توجه مضاعف‌تری کند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول