اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

حکم استخدامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان زده شد/ پرداخت حقوق از ماه بعد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از امروز حکم استخدامی دانشجویان فرهنگیان مازندران زده شد و نخستین حقوق این دانشجویان نیز از ماه بعد پرداخت می‌شود.

حکم استخدامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان زده شد/ پرداخت حقوق از ماه بعد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مازندران شاخه پردیس خواهران، تلاش نظام و ملت برای رسیدن به آزادی را ستود و با یاد و خاطره شهدا، ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه ایران اسلامی مسیر استقلال و پیشرفت را طی می‌کند از شهدای ایران‌زمین به عنوان نماد موفقیت یک کشور اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه شهامت و محبت بهترین درس مکتب شهدا است، اضافه کرد: باید با تبعیت از فرامین رهبری، ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

این مسئول راه‌اندازی و تاسیس دانشگاه فرهنگیان را گامی برای تربیت نیروی انسانی تعهد دانست و گفت: این دانشگاه در استان با ریاست استاندار مازندران و در کشور نیز با ریاست رئیس جمهور اداره می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگیان مازندران در نخستین سال فعالیت خود موفق به جذب یک هزار و 117 دانشجو در شش رشته تحصیلی است، اضافه کرد: این دانشگاه احیاگر اهداف تربیتی شهیدان رجایی و باهنر است.

وی از قول مساعد سازمان نوسازی مدارس کشور برای کمک به تاسیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: از امروز حکم استخدامی دانشجویان فرهنگیان مازندران زده شد و نخستین حقوق این دانشجویان نیز از ماه بعد پرداخت می‌شود.

امیری پیام معلم را جزء پیام زیبایی و محبت ندانست و گفت: این ظرفیت و استعداد برای هیچکدام از دانشجویان دانشگاه‌های کشور مانند دانشگاه فرهنگیان فراهم نیست.

این مسئول با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان و تمایل متقاضیان این دانشگاه اعلام کرد: به اندازه دانشگاه‌های مهم و اساسی کشور مانند دانشگاه تهران، صنعتی شریف و.....،دانشجویان کشور، دانشگاه فرهنگیان را برای درس خواندن انتخاب کردند.

انتهای پیام/2296/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول