اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

11 بهمن نتایج آزمون استخدامی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 11 بهمن نتایج آزمون استخدامی استانداری این استان اعلام می‌شود.

11 بهمن نتایج آزمون استخدامی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان، مجاهدت، ایثار و استقامت را رمز پویایی و نشاط انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید به بهترین نحو ممکن برگزار شوند.

این مسئول متذکر شد: کشور پرافتخار ایران به بهترین شیوه نشان داده که با وجود همه فشارها و تحریم‌ها بر عزت و افتخار خود پایبند است و با شکوه و شادی بی‌نظیر آماده ورود به 35 سال پیروزی انقلاب شکوهمند خویش است.

عنابستانی دهه فجر را فرصت دمیدن روح تعهد به سایرین دانست و گفت: آنچه برای برگزاری دهه فجر مطلوب است، تبدیل کردن دهه فجر به یک جشن ملی است، که با یک جنبش عمومی یاد و خاطره این دهه را در ذهن‌ها حک کنیم.

وی از آمادگی کمیته تنظیم بازار این استان برای کنترل بازار در دوران اوج مصرف آخر سال خبر داد و گفت: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته تمامی مایحتاج مردم به وفور تهیه شده و کمبود کالا در بازار این استان در آخر سال وجود نخواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود این که عده‌ای درصدد ایجاد فضای روانی نامناسب بر بازار هستند، خود مردم باید اجازه ندهند که فضای مخلصانه بازار به دست یک عده فرصت‌ طلب آشفته شود و نباید به شایعات پیرامون این موضوع توجه کنند.

این مسئول بیان داشت: با برگزاری نمایشگاه مستقیم عرضه کالا می‌توان فضای روانی را شکست و مردم می‌توانند به آسانی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی از اعلام نتایج آزمون استخدامی استانداری این استان خبر داد و گفت: نتایج آزمونی که در خردادماه سال جاری برگزار شده بود، 11 بهمن اعلام می‌شود.

عنابستانی بیان داشت: در این آزمون حدود پنج هزار نفر شرکت کرده بودند که حدود 200 نفر پذیرفته خواهند شد و به علاوه آزمون تبدیل وضعیت نیروهای استخدامی نیز در حال آماده سازی است.

این مسئول با اشاره به حجم فعالیت‌ موسسات مالی و اعتباری این استان اذعان داشت: تعداد موسسات در استان کم نیست و برخی از این موسسات مجوز و مدارک‌های کافی ارائه نکرده‌اند در حالی که انتظار ما اینست که سرمایه‌ای که در این موسسه‌ها به عنوان منابع مالی استان جمع‌آوری می‌شود، از استان خارج نشده و در استان هزینه شود.

انتهای پیام/68006/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول