اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال مصوبه مجلس شورای اسلامی

مهندسان ناظر بخش کشاورزی برای استخدام ثبت‌نام کنند

خبرگزاری فارس: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در جذب مهندسان ناظر بخش کشاورزی افراد مشمول شرایط می‌توانند در سامانه فراگیر ثبت‌نام ناظران با هدف استخدام ثبت‌نام کنند.

مهندسان ناظر بخش کشاورزی برای استخدام ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جهاد کشاورزی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای که عصر شنبه منتشر کرد، آورده است:‌ در راستای اجرای قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی مصوبه 13-12-90 مجلس شورای اسلامی به منظور برنامه‌ریزی در ارتباط با جذب ناظران تولیدات بخش کشاورزی به اطلاع کلیه ناظران می‌رساند نسبت به نام‌نویسی خود در سامانه فراگیر ثبت‌نام ناظران به آدرس WWW.dhrd.ajri-jahad@ir_erp اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اطلاعیه همچنین آمده است: اطلاعات دریافت شده صرفاً به منظور برنامه‌ریزی‌های مرتبط با جذب ناظران می‌باشد و ثبت‌نام در سامانه به معنای استخدام متقاضی نبوده و تعهدی بر سازمان جهاد کشاورزی استان یا وزارت متبوع در بر نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر مهندسان ناظر می‌توانند با شماره تلفن 7743964 گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی تماس حاصل کرده و موارد مطرح شده را در میان بگذارند.

انتهای پیام/62001/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول