اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

دنیای استکبار با بیداری انسان‌ها مواجه شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان کنونی گفت: در حال حاضر دنیای استکبار با بیداری انسان‌ها مواجه شده است.

دنیای استکبار با بیداری انسان‌ها مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانسته است، اظهار داشت: دشمنان ایران و اسلام تصوری از این نوع انقلاب‌ نداشتند چراکه این نوع انقلاب و نظام سابقه تاریخی ندارد.

*امام خمینی مختص گروه و ملت خاصی نیست

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی همه بیداری‌های رخ داده در جهان کنونی محسوب می‌شود، افزود: بسیاری از ملت‌های غیر اسلامی که درکی از دین اسلام ندارند به تاثیر انقلاب ایران در بیداری ملت‌های خود اعتراف دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاثیرپذیری ملت‌های مسلمان را از انقلاب ایران طبیعی عنوان کرد و گفت: دایره نفوذ و تاثیرگذاری انقلاب ایران از حدود مرزهای ملت‌های مسلمان فراتر رفته است.

وی به طرح‌های شیطنت‌آمیز تولید دانشگاه‌های جهان استکبار اشاره کرد و گفت: حرکت‌های مردمی متاثر از انقلاب اسلامی در جهان فعلی، این طرح‌ها را با شکست مواجه کرده است.

*افزایش تعداد مسلمانان

احمدی به افزایش جمعیت مسلمانان در قلب اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: گسترش مساجد و فراگیر شدن حجاب در جهان فعلی هم از نکات قابل توجه متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

وی به ایستادگی مردم ایران طی 34 سال گذشته در مقابل فشارهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دلیل ایستادگی مردم در این مدت سبقه اسلامی انقلاب ایران است.

*سبقه دینی انقلاب دلیل ایستادگی مردم ایران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب ایران رنگ خدایی دارد، ادامه داد: مردم ایران با درک این موضوع طی این مدت ایستادگی کرده‌اند.

وی توجیه جوانانی که انقلاب را درک نکرده‌اند را از جمله وظایف نسل انقلابی دانست و اضافه کرد: در این رابطه خیلی باید تلاش شود.

احمدی با اذعان به خلاء‌های موجود در عرصه مستندسازی انقلاب اسلامی برای انتقال به نسل آینده و جوانان تصریح کرد: جای خالی فیلم، کتاب و فعالیت‌های مجازی در این عرصه مشهود است.

انتهای پیام/73004/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول