اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مبارز بحرینی:

انقلاب بحرین الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: یکی از زنان مبارز بحرینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی، انقلاب بحرین را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

انقلاب بحرین الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ایمان علی‌یک ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای انقلاب بحرین بود و امام خمینی(ره) رهبر تمامی مسلمانان جهان است و ما در انقلاب خود از تعلیمات و فرمایشات ایشان پیروی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه عملکرد قرآنی آستان قدس رضوی شکوفا کننده‌ استعدادهای قرآنی است، خاطر نشان کرد: عملکرد قرآنی آستان قدس رضوی به ویژه دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی الگویی مناسب برای مراکز قرآنی بحرین است.

علی‌یک افزود: با حضور در ایران و استفاده از محافل قرآنی قم، تهران و مشهد، زمینه‌های آموزشی بسیار ارزنده‌ای در زمینه تفسیر، لحن، صوت و انتقال آن به مراکز دین در بحرین برای ما فراهم شد.

مدیریت آستان قدس در حوزه‌های مختلف

این فعال قرآنی یادآور شد: اقدامات اقتصادی آستان قدس رضوی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته، نشان‌دهنده دید مدیریتی وسیع در آستان قدس رضوی است که توانسته است این فعالیت‌ها را برای توسعه اقدامات فرهنگی به‌کار گیرد.

این مبارز بحرینی گفت: بسیاری از دستاوردهای آستان قدس رضوی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی توانسته است طیف وسیعی از حوزه‌های مختلف را مورد پوشش قرار دهد که این امر در کشورهای اسلامی بی‌نظیر است.

بازدیدکنندگان در پایان بازدید از نمایشگاه دائمی و مؤسسات آستان قدس رضوی اظهار کردند: آستان قدس رضوی منشأ خیر و برکت در جمهوری اسلامی ایران است و اقدامات گسترده این مجموعه در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان و تأسیس مراکز علمی و پژوهشی بایستی به عنوان الگوی توسعه در سایر جوامع مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/70004/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول