اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-265

صادقی: بیداری اسلامی زاییده انقلاب خمینی است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیداری اسلامی که امروز در منطقه خاورمیانه و جهان شاهد آن هستیم، زاییده انقلاب اسلامی است.

صادقی: بیداری اسلامی زاییده انقلاب خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، احمد صادقی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه بسیج حدیث بسیج خواهران ریحانةالرسول که با حضور بسیجیان و خانواده معظم شهدا در روستای گرمن شاهرود برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: امیدواریم با انجام فعالیت‌های مختلف در راه پیشبرد اهداف انقلاب، ما نیز ادامه‏دهنده راه شهدا باشیم.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که اگر مجاهدت‌های امام و شهدا نبود، هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود افزود: خون‌های بسیاری برای حفظ اسلام و دستاوردهای انقلاب به زمین ریخته شد و ما باید قدردان این خون‌ها و تلاش‌ها باشیم.

صادقی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون انقلابی جهانی است و سرمشقی برای همه کشورهای اسلامی و آزادی‌خواهان جهان شده و بیداری اسلامی منطقه نیز زاییده انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود افزود: انقلاب اسلامی حاصل 16 سال تلاش و مجاهدت امام راحل و یاران باوفایش است و باید حافظ آن باشیم.

صادقی تاکید کرد: ما باید حافظ انقلابی باشیم که امام راحل و یاران صدیق انقلاب برای به ثمر رسیدن آن، 16 سال تلاش و مبارزه و شکنجه را تحمل کردند و آن را نزد ما به امانت نهادند.

وی بیان داشت: باید با انجام وظایف خود در قبال انقلاب تلاش کنیم تا روز به روز بر اعتلا و پیشرفت کشور افزوده شود و این انقلاب را به صاحب اصلیش که امام عصر(عج) است، تحویل دهیم.

در این مراسم، ساختمان جدید پایگاه بسیج خواهران حدیث در روستای گرمن با حضور خانواده شهدا و مسئولان محلی در این روستا افتتاح شد.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول