اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 247

باقری: هدف استکبار متوقف کردن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای متوقف کردن انقلاب اسلامی انجام می‌دهد و در این راه از هیچ کوششی باز نمی‌ایستد.

باقری: هدف استکبار متوقف کردن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی باقری در نشست سیاسی که در مکتب رقیه شهرک گلستان شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: تمام پیشرفت‌های ما در طول 34 سال گذشته نشان می‌دهد که مردم ایران، ملتی متمدن، صاحب هوش، ذکاوت، علم و دانش هستند و این را تاریخ چند هزار ساله ایران تصدیق می‏کند.

وی افزود: کشور ما قبل از اینکه مورد تاخ و تاز استکبار قرار بگیرد، دارای تمدنی پیشرفته بوده است و ایرانیان انسان‌هایی آزاده، مبارزه و اهل علم و دانش بوده‌اند و بعد از گسترش اسلام در ایران با کسب ایمان و معرفت این تمدن با اصالت بیشتر روبه جلو رفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: متاسفانه با روی کار آمدن قاجار و بعد پهلوی این مردم متمدن توسط استکبار و افراد سرسپرده داخلی مورد استعمار و استثمار قرار گرفتند و به کشوری عقب افتاده و محتاج تبدیل شدیم.

استکبار لحظه‌ای از توطئه علیه نظام دست‌بردار نیست

باقری بیان داشت: سیاست استکبار در عقب نگه داشتن ملت ایران برای آن بود تا این تمدن بزرگ را نابود کند و دارایی‏ها و ثروت ما را به تاراج ببرد و ما را کشور نیازمند و محتاج به خود قرار دهد.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام و پشتیبانی ملت نشان داد این ملت همیشه ایستاده است و از حق خود دفاع خواهد کرد و زیر باز ظلم و زور نخواهد رفت.

باقری تاکید کرد: با ظهور حکومت اسلامی در جهان استکبار احساس خطر و از همان ابتدا با نقشه‌های مختلف تلاش کرد تا این انقلاب و ارکان آن را از بین ببرد، اما هر روز که گذشت ملت و نظام ما آماده‌تر از گذشته نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی گفت: باید بدانیم که استکبار جهانی لحظه‌ای از توطئه علیه نظام اسلامی دست‌بردار نیست و تمام تلاشش هم‏اکنون متوقف کردن ما در مسیر پیشرفت است؛ چون خود می‌داند دیگر ما از مسیر خود برنخواهیم گشت.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: باید همه دست در دست هم گوش به فرمان ولایت باشیم تا بتوانیم این راه‌های پرفراز و نشیب را طی کنیم و به قله‌های موفقیت و اقتدار دست یابیم.

انتهای پیام/2249/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول