اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی معنویت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را معنویت دانست و گفت: اگر این مهم را حفظ کنیم سایر دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده و در صورت عدم حفاظت از آن به آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام خیانت کرده‌ایم.

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی معنویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دارالمومنین با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید به خاطر رسیدن به نعمت انقلاب خدا را شاکر بود چراکه حکومت اسلامی بر مبنای عصمت و طهارت نصیب کشور ما شده است.

وی با بیان اینکه آنچه که در طول 34 سال انقلاب اسلامی، جهاد و مبارزه مردم مسلمان ایران به دست آمده را نمی‌توان انکار کرد، افزود: ویژگی اصلی انقلاب اسلامی ایران معنوی بودن آن است و این مهم را نمی‌توان با چند گزارش و فیلم نشان داد.

امام جمعه جهرم با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های موجود در دیگر کشورهای دنیا معنوی و دینی بودن آن است.

وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را معنویت دانست و ابراز داشت: اگر این مهم را حفظ کنیم سایر دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده و در صورت عدم حفاظت از آن به آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام خیانت کرده‌ایم.

دژکام حرکت به سوی خودکفایی را از نتایج انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نتیجه این حرکت، بالندگی نظام بوده که در این سه دهه آن را دیده‌ایم.

وی رسیدن به تکنولوژی و فناوری‌های نوین را از دیگر اثرات انقلاب دانست و ابراز داشت: امروز ایران اسلامی در مباحث پزشکی جزو پنج کشور برتر دنیا بوده و ساخت سومین هواپیمای شکاری توسط نخبگان کشور نیز از دیگر افتخاراتی بوده که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی نصیب ما شده است.

خطیب نماز جمعه جهرم همچنین ضمن تجلیل از زحمات بزرگان دین در این شهرستان و نقش والای آنها در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نقش بی‌بدیل حضرات آیات سید حسین آیت‌اللهی و سید ابراهیم حق شناس در پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

دژکام در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب و لزوم تبعیت از فرامین و دستورات ایشان گفت: ایجاد اختلاف میان مردم از توطئه‌های دشمن بوده و باید در این زمینه مراقب بود.

امام جمعه جهرم با دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن تصریح کرد: مردم غیور و انقلابی جهرم با حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن شوکت آمریکا را زیر پا له کرده و عظمت اسلام را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/2448/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول