اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-253

جندالله: شاه با دیگ جوشان هم نتوانست از آیت‏الله سعیدی توهینی علیه انقلاب بشنود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: شهید آیت‏الله سعیدی را در دیگ جوشان روغن انداختند تا به نظام اسلامی بد بگوید اما شاه با دیگ جوشان هم نتوانست از این مرد علیه انقلاب واژه توهین‏آمیزی بشنود.

جندالله: شاه با دیگ جوشان هم نتوانست از آیت‏الله سعیدی توهینی علیه انقلاب بشنود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس جندالله صبح امروز در مراسم جشن انقلاب که در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی خدایی و الهی بود و حضرت امام خمینی (ره) آن را آغاز کرد و شروع آن فقط برای رضای خدا و پیروی از احکام الهی و با عنایت امام زمان(عج) بود.

وی افزود: اهمیت این انقلاب به اندازه‌ای است که آیت‌الله صدیقی به امام خمینی(ره) فرمودند که برو مشهد و از امام رضا (ع) برای آغاز این انقلاب اجازه بگیر و در سال 42 در عالم مکاشفه، امام رضا(ع) این اجازه را دادند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان در خصوص مقاومت ملت برای پیروزی این انقلاب بیان کرد: در صحنه کشتار قبل از 17 شهریور سال 57، آیت‌الله طالقانی در تماس به امام خمینی(ره) از سختی‌ها و شکنجه‌ها گفت؛ اما امام خمینی(ره) بیان کرد که آیا می‌دانی این دستور کیست، گفتند به یقین این انقلاب، امر ولی عصر (عج) است.

جندالله گفت: این انقلاب با توجه به فرموده امام خمینی(ره) با دو محور رضایت خدا و اطاعت امر خدا آغاز شد.

شهید آیت‏الله سعیدی را در دیگ جوشان روغن انداختند

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان در بخش دیگری از سخنان خود به مقاومت و صبر یاران انقلاب از جمله شهید آیت‏الله سعیدی اشاره کرد و افزود: هنگامی که مأموران ساواک به آیت‌الله سعیدی گفتند توهین یا یک کلمه زشت به انقلاب بگو که شاه دستور داده تو را آزاد ‌کنیم، با توجه به شکنجه‌هایی که به ایشان وارد شده بود، این امر را نپذیرفت.

وی ادامه داد: آیت‌الله سعیدی به مأموران شاه گفتند که شما باید این آرزو را به گور ببرید که من چنین کلامی را به زبان بیاورم و سرانجام وی را در دیگ جوشان روغن انداختند ولی هرگز دست از آرمان خود و دفاع از امام (ره) و انقلاب برنداشت.

جندالله خاطرنشان کرد: جنگ نرم امروز مقابلش قدرت نرم ایمانی و معنوی مردم است که با این وجود، برابر آن پیروز می‌شویم.

تحمل شکنجه‌ها توسط اسرای جنگ تحمیلی به خاطر امام بود

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دامغان به اشاره به سختی‌ها و شکنجه‌هایی که اسرای جنگ تحمیلی در اردوگاه‌ها تحمل کردند، افزود: همه‌ این صبر و تحمل‌ها همچنان که با مطالعه‌ وصیت‌نامه شهدا نیز مشخص است، همه به پیروی از خط امام خمینی(ره) بود.

جندالله تصریح‌ کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب اقتصادی نبود بلکه انقلابی اسلامی و مردمی بود که به ما شخصیت و هویت داد و به بانوان نیز عزت و شخصیت بخشید.

جندالله گفت: همیشه و در همه حال باید گوش به فرمان ولی‏فقیه و در صحنه باشیم و 22 بهمن امتداد راه انبیا و اولیای الهی است که امام خمینی(ره) آن را یوم‌الله نامیده‌اند.

وی بیان کرد: ما نیز با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری همچنان که مسلمانان سختی‌های شعب ‌ابیطالب را تحمل کردند و با پیروی از ائمه دست از دین و ولایتمان هرگز نخواهیم کشید و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها خواهیم زد.

انتهای پیام/2249/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول