اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در کاشان حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه را مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان، راهپیمایی 22 بهمن را جبهه سیاسی مبارزه با دشمن خواند و اظهار داشت: حضور در این جبهه سیاسی که جنگ تمام عیار بین انقلاب اسلامی و دنیای کفر به شمار می‌رود، تکلیف سیاسی آحاد ملت ایران است.

وی با اشاره به حضور صدها خبرنگار خارجی از سراسر دنیا در ایران برای انعکاس راهپیمایی 22 بهمن امسال ملت خاطر نشان کرد: چشمان دنیا اعم از دوست و دشمن نظاره‌گر حضور ملت در این روز است لذا مردم نباید حضور خود را دست کم بگیرند و از تأثیر پرشکوه بودن آن در ناکامی دشمن غافل بمانند.

امام جمعه کاشان با تشریح چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه‌های مکرر دشمن افزود: تحلیل و تفسیر دشمن این است که با فشار بر ملت ایران می‌توان آن ها را از پافشاری بر اسلام و انقلاب پشیمان کرد اما آن ها کور خوانده‌اند و مردم انقلابی ما بار دیگر با حضور حماسی خود معجزه‌ای دیگر می‌آفرینند و چون سال‌های گذشته دشمن را ناکام می‌سازد.

به گفته وی ملت ایران طی 34 سال اخیر به مراتب سختی‌هایی ناگوارتری از فشار اقتصادی را پشت سر گذاشته‌اند، اما دست از ارزش‌های خود برنداشتند و علی‌رغم اینکه طی این مدت بارها با توطئه‌های مختلف ملت را آزموده اما هنوز آن را نشناخته است.

نمازی تأکید کرد: البته مسئولان اجرایی، دولت و مجلس نیز در برابر ملت وظیفه دارند که توجه به مسائل رفاهی آن ها را در اولویت قرار دهند.

 وی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی به بیان بخشی از مهم‌ترین فرازهای فرمایشات ایشان در زمینه طرح مذاکره مستقیم با آمریکا پرداخت.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: علی‌رغم توطئه دشمن و زمزمه‌ای که در داخل توسط عده‌ای صورت می‌گیرد، ملت ایران مرعوب نمی‌شود و تسلیم مذاکره با آمریکا نمی‌شود.

وی در بخش دیگر از خطبه‌ها اعلام آمادگی شورای ائتلاف مخالفان دولت سوریه برای مذاکره را یک پیروزی سیاسی در عرصه بین‌الملل برای ملت ایران قلمداد کرد.

به گفته وی استکبار با طرح ترور بشار اسد خواستار قطع امکان ارتباط ایران با لبنان و فلسطین بود که به یاری خداوند و اقدامات اطلاعاتی و امنیتی صورت گرفته این توطئه دشمن خنثی شد و به دنبال این ناکامی طرح ایجاد آشوب‌های خیابانی اجرا شد، اما مردم سوریه مردانه به میدان آمدند و با تحمل هزینه‌ها و آسیب‌های فراوان مانع از تحقق این دسیسه دشمن شدند.

نمازی بیان داشت: شورش و اعزام تروریست از سراسر دنیا به سوریه توطئه بعدی دشمن در این کشور بود که ارتش سوریه با استفاده از تجربه ایران که همان ایجاد بسیج مستضعفان بود توانست این شورش‌ها را سرکوب کند، تا اینکه در نهایت در هفته گذشته مخالفان دولت سوریه آمادگی خود را برای مذاکره اعلام داشتند که این همان پیشنهاد ایران در ابتدای امر بود.

خطیب نماز جمعه کاشان در پایان با توصیه به توجه افراد متمکن به خانواده‌های نیازمند با رعایت کرامت و حیثیت آن ها یادآور شد: بازاریان و اصناف توجه کنند که با ایجاد بازار سیاه و گران فروشی و فشار اقتصادی بر ملت تنها موجب تحقق خواسته و خوشحالی دشمن می‌شوند.

انتهای پیام/2406/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول