اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

60 روستای نیشابور در دولت‌‌های نهم و دهم گازرسانی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: 60 روستای نیشابور در دولت‌‌های نهم و دهم گازرسانی شده و این نشان‌دهنده خدمت‌رسانی به روستاها و توجه ویژه به مردم روستا‌ها است.

60 روستای نیشابور در دولت‌‌های نهم و دهم گازرسانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستای گرینه بخش زبرخان افزود: روستای 550 خانواری گرینه با 35 شهید و آزاده از جمله روستاهای نمونه شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه شرایط بخش زبرخان و به‌ویژه روستای گرینه مناسب است، خاطر نشان کرد: امید است که بتوانیم شرایط را در این منطقه بهتر کنیم و این مردم شهید‌پرور استحقاق توجهات را دارند.

فرماندار نیشابور بیان داشت: افتتاح 115 پروژه عمرانی، کشاورزی، خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 742 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان نیشابور یکی از اقدامات مهم دولت خدمتگزار است.

هاشمی با اشاره به گازرسانی به 132 روستای شهرستان در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: شاخص‌های این شهرستان نسبت به شاخص‌های متوسط استانی بسیار خوب است.

وی یادآور شد: 75 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از آب آشامیدنی، تمام جمعیت روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق و 88 درصد از نعمت راه برخوردار هستند.

گفتنی است علاوه بر طرح‌های مذکور افتتاح مخزن 1000 مترمکعبی شهر درود و طرح آب‌رسانی روستای داس نیز در بخش زبرخان انجام شد.

انتهای پیام/70005/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول