اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به روستاهای گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر، ویزیت، معاینه و خدمات دندانپزشکی در برخی روستاهای این شهرستان به صورت رایگان ارائه شد.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به روستاهای گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور امروز در حاشیه اعزام تیم دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان به روستای انبارگاه لیشتر این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در چند سال اخیر و با اجرایی شدن سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظر کمی و کیفی، کارها و فعالیت‌های ارزشمندی برای دسترسی مردم به بهداشت و درمان صورت گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان داشت: در دندانپزشکی، پیشگیری اهمیت و ارزش بسیاری داشته و این موضوع باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

اسدپور آموزش مؤثر بهداشت دهان و دندان را بهترین و آسان‌ترین راه برای تأمین سلامت دهان و دندان افراد جامعه عنوان کرد.

وی گفت: هزینه درمان‌های دندانپزشکی بسیار بالا بوده و این مسئله سبب می‌شود که عده زیادی از اقشار کم درآمد و افراد ساکن در روستاها و مناطق محروم، از خدمات درمانی دندانپزشکی محروم باشند.

اسدپور با اشاره به اهمیت ارائه خدمات دندان‌پزشکی مطلوب به عموم مردم جامعه تصریح کرد: به مناسبت دهه پر فروغ فجر و سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه بهداشت و درمان گچساران ارائه خدمات دندانپزشکی عمومی به‌صورت رایگان در برخی روستاهای محروم این شهرستان را اجرایی کرده است. وی افزود: در این راستا تیم سیار دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان گچساران با استقرار در روستاهای محروم، خدمات متعدد مانند ویزیت، معاینه، شستشو و در موارد مورد نیاز و بنابر تشخیص، کشیدن دندان را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

خدمات بهداشتی و درمانی در گچساران قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست

اسدپور ادامه داد: تیم کارشناسان دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان گچساران به همراه یونیت سیار دندانپزشکی به روستاهای محروم از جمله پشه‌کان، روستای بی‌بی حکیمه(س) و روستای انبارگاه لیشتر رفته و خدماتی مانند ویزیت، معاینه و اقدامات اولیه دندانپزشکی ارائه دادند.

اسدپور با اشاره به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در دبستان شهید پرهون گچساران ابراز داشت: ارائه برنامه‌های مؤثر در راستای سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان ابتدایی یکی از اقدامات مهم شبکه بهداشت و درمان گچساران است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: خدمات ارائه شده در بخش بهداشت و درمان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در زمینه ارتقای نظام سلامت در این شهرستان با دوران قبل از انقلاب، قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول