اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه کاشان:

مشارکت خیرین در پروژ‌ه‌های عمرانی ‌مصداق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه کاشان، مشارکت خیرین در اجرای پروژه‌های عمرانی مراکز آموزش عالی را از مصادیق اقتصاد مقاومتی دانست.

مشارکت خیرین در پروژ‌ه‌های عمرانی ‌مصداق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس کتابی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این دانشگاه با مشارکت خیرین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در حال حاضر شرایط ویژه اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مردمی و مقاومتی را می‌طلبد که حضور خیرین و مشارکت آن ها در اجرای پروژه‌های عمرانی مراکز آموزش عالی یکی از مصادیق این اقتصاد است.

وی با تقدیر از خدمات مؤثر و مثبت خیران کاشانی در اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه کاشان و تأسیس کمیته خیرین این دانشگاه با حمایت مسئولان وزارتخانه علوم افزود: دانشگاه کاشان در سال‌های اخیر با مساعدت خیران در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، خدماتی و رفاهی توانسته به پیشرفت‌های قابل توجهی به ویژه در تأسیس رشته‌های تحصیلات تکمیلی دست یابد.

این مسئول راه‌اندازی مجموعه پردیس خواهران در دانشگاه کاشان را یکی دیگر از اقدامات لازم و ضروری در کاشان دانست و گفت: تأسیس این مجموعه در دانشگاه کاشان می‌تواند با پرورش خواهران دانشجوی مؤمن، مذهبی و نخبه واحد نمونه و الگو نسبت به دیگر دانشگاه‌های کشور باشد.

کتابی در پایان اجرای عمرانی پروژه‌های خیرساز خوابگاه متأهلین «بابا خلیل»، دانشکده مهندسی کتابچی و دانشکده حقوق این دانشگاه را یادآور شد و گفت: پروژه عمرانی ساختمان علوم و فناوری نانوی دانشگاه کاشان با وسعت چهار هزار و 500 متر مربع در حال اجرا است.

انتهای پیام/2406/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول