اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

برون‌رفت از اقتصاد تک‌محصولی نیازمند زمان است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: برای برون‌رفت از اقتصاد تک محصولی نیازمند زمان و تحمل سختی‌ها و مشکلات هستیم که نیازمند وحدت مسئولان و همدلی و همراهی مردم است.

برون‌رفت از اقتصاد تک‌محصولی نیازمند زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در همایش «انقلاب اسلامی، تولید ملی، اقتصاد مقاومتی» در این شهرستان اظهار داشت: کشور ایران در سال‌های گذشته کشوری 100 درصد مصرفی بود که تمام اقلام مورد نیاز خود را از خارج وارد می‌کرد.

وی افزود: هر جا در کشور اندیشه و خلاقیتی بروز می‌کرد یا آن را مزدور کرده و یا به زندان می‌افکندند و هرگز به کسی اجازه نمی‌دادند که گامی به سوی پیشرفت، خلاقیت و آبادانی کشور بردارد و در این عرصه‌ها ورود پیدا کند.

غنچه‌پور تصریح کرد: اما با انقلاب و دگرگونی در کشور امروز در تمام عرصه‌ها به پیشرفت‌های چشم‌گیری دست یافتیم و حتی در برخی عرصه‌ها جزو 10 کشور برتر دنیا قرار داریم و با تمام مشکلات موجود محکم و استوار در حال پیشروی هستیم.

وی با بیان اینکه از گذشته اقتصاد ایران بر پایه نفت استوار بوده است، ابراز داشت: برای برون‌رفت از اقتصاد تک محصولی نیازمند زمان و تحمل سختی‌ها و مشکلات هستیم که نیازمند وحدت مسئولان و همدلی و همراهی مردم است.

غنچه‌پور با اشاره به اینکه با وجود جنگ تمام عیار و نهان تحریم‌های اقتصادی اکنون روند بسیار خوبی در زمینه تعدیل یارانه‌ها و سوخت وجود دارد، عنوان کرد: ما از تمام مشکلات و سختی‌ها از جمله کودتاها، اختلاف‌های قومی، جنگ‌ها، ترورها و جنگ هشت ساله با موفقیت گذشتیم و اکنون از این تحریم‌ها نیز می‌گذریم.

وی اذعان داشت: جامعه کارگری ما اکنون خلا، مولد و استوار روی پای خود ایستاده که این مهم از برکت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده و عزت و سربلندی کشور را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/80001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول