اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششمین روز دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 46 پروژه عمرانی و اقتصادی در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل 46 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 21 میلیارد تومان در مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 46 پروژه عمرانی و اقتصادی در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیینی که ظهر امروز با عنوان جشن انقلاب در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، استاندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: دولت خدمتگزار نهم و دهم با تمام توان در 7.5 سال گذشته کوشیده است تا عمران و آبادانی را برای این ملت به ارمغان آورد به طوری که جای جای کشورمان امروز به کارگاه تولید و سازندگی تبدیل شده است.

اکبر نیکزاد با یادآوری اینکه مسئولان و خدمتگزاران دولت نهم و دهم ذره‌ای از آرمان خدمت‌رسانی بی‌منت خود کوتاه نیامده و یا عقب‌نشینی نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: این نهایت بی‌انصافی است که دولت پر‌تلاش و خادم شبانه‌روزی را به القاب و عناوینی منتسب کنیم که هیچ سنخیتی با روحیه پر‌تلاش این دولت ندارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسیر آرمان‌خواهی خود همچنان به حرکت توفنده خود در تمام عرصه‌ها ادامه می‌دهد و زمینه و بستر یک تحول و تحرک جدی را فراهم می‌آورد، یادآور شد: دشمنان قسم خورده این انقلاب با مشاهده چنین رشد و بالندگی ذره‌ای از اهداف خبیث و کینه‌توزانه خود کوتاه نیامده و سعی می‌کنند به هر نحو ممکن جمهوری اسلامی ایران را با آسیب و خطرات سهمناک‌تری روبرو کنند.

استاندار اردبیل گفت: یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در 34 سال گذشته تکیه بر توانمندی‌های داخلی، خودباوری‌ها و هویت اصیل ملی است که بدون وابستگی به غرب و شرق توانسته کشورمان را در مسیر پیشرفت و توسعه واقعی حرکت دهد.

نیکزاد به یکه‌تازی جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های اصیل و حرکت‌های خود‌جوش در به ثمر نشستن اهداف و آرمان‌های برخاسته از متن جامعه اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران الگوی حاکمیت دینی در جهان است که امروز طرفداران بی‌شماری پیدا کرده و ردپای این انقلاب را می‌توان در قلب اروپا، آمریکا و آفریقا مشاهده کرد.

این مسئول تداوم انقلاب اسلامی را به پشتوانه حمایت مردمی دانست و افزود: در 22 بهمن امسال نمایشی از این قدرت و پشتوانه عظیم به رخ کشیده می‌شود و ملت ایران در یک حماسه ماندگار سعی خواهند کرد دشمنان را ناامید کرده و دوستداران حقیقی را خوشنود کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود به برگزاری برنامه‌های مختلف دهه فجر در شهرستان‌ها و سفرهای دوره‌ای با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و سرعت‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد:‌ در این زمینه مهمترین رویکرد ما در چند ماه باقی مانده از دولت کار و تلاش مضاعف همراه با تدبیر و برنامه‌ریزی است تا بتوانیم دشمنان اسلام و انقلاب را در عرصه‌های مختلف ناامید کنیم.

انتهای پیام/62004/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول