اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 191

مزیدی: مصرف تولیدات داخلی سهم مردم در اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: کارشناس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی گفت: مصرف تولیدات داخلی سهم مردم در اقتصاد مقاومتی است و باید در اجرای سهم خود با همت و وحدت کوشا باشند.

مزیدی: مصرف تولیدات داخلی سهم مردم در اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، فاطمه مزیدی عصر امروز در جمع اعضای طرح «ابرار» با موضوع تبیین شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که به بهانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری بخش اعظم حمایت از تولید ملی به مردم باز می‌گردد.

وی افزود: نقش افراد جامعه در این حمایت کم‏رنگ‏تر از دولت و حلقه‏های اصلی اقتصاد مثل سرمایه‏گذاران نیست بلکه بسیار مهم و ضروری است.

کارشناس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی خاطرنشان کرد: کم‏اقبالی و بی‏توجهی افراد جامعه به تولیدات داخلی باعث می‌شود تا چرخ‌های صنعت با چالش‌های جدی مواجه شود و در نهایت وابستگی و عقب‌ماندگی و رکود اقتصادی هدیه این کم‏توجهی است.

مزیدی تصریح کرد: یکی از ابزارهای دشمن برای سلطه بر کشور اسلامی ما، ابزار اقتصادی بوده و تنها راه مقابله با آن اقتصاد مقاومتی است.

کارشناس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های فرهنگی موجود در این بحث در جامعه، اسطوره‏سازی درباره کیفیت کالای خارجی و دل‏بستگی به تولیدات بیگانه است که مقام معظم رهبری از آن با عنوان آفت اجتماعی یاد می‌کنند.

مزیدی گفت: آسیب عادت به مصرف کالاهای خارجی نشانه استیلای فرهنگ وارداتی است؛ چرا که هر کالایی که از یک جامعه به یک کشور دیگر وارد می‌شود بخشی از آن فرهنگ را به جامعه مقصد منتقل می‌کند.

کارشناس بسیج جامعه زنان شهرستان میامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در کنار تاکید بر مصرف کالاهای داخلی و تاثیر فرهنگی کالاهای وارداتی بر افزایش کیفیت کالاهای داخلی نیز توجه ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول