اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

راه برون‌ رفت از مشکلات اقتصادی، اتحاد مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت از تحریم، اقتصاد مقاومتی و همدلی مردم و مسئولان است.

راه برون‌ رفت از مشکلات اقتصادی، اتحاد مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین داوود محمدی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در جمع بسیجیان و کارمندان شرکت آلومتک قزوین ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: حرکت پرشور و یکپارچه انقلابیون علیه نظام شاهنشاهی با تکیه به قوه مردمی موجب شکست رژیم سلطنتی شد.

وی افزود: کشور ما در جنگ تحمیلی نیز با تکیه بر رهبری، ایمان و تقوا توانست پیروز شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: مسائل و مشکلات پیرامون تحریم‌ها و بحث در مورد اینکه بخش عظیمی از مشکلات جامعه و مردم مربوط به تحریم‌ها است و بخشی دیگر مسائل مدیریتی، اجرایی در کشور است.

محمدی تأکید کرد: باید قبول کرد که تنها راه برون رفت از تحریم، اقتصاد مقاومتی و همدلی مردم و مسئولان است و باید در راستای خروج از فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان گام برداریم و سخنان مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب اقدامات خود قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش با هدفمندی یارانه‌ها به سوی تولید می‌توانیم مشکلات کنونی جامعه را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/77008/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول