اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دشتستان:

اقتصاد مقاومتی در تقابل با اقتصاد مصرفی و در راستای اقتصاد تولیدی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: اقتصاد مقاومتی در تقابل با اقتصاد مصرفی و در راستای اقتصاد تولیدی است و خودکفایی هرچه بیشتر کشور را به دنبال خواهد داشت.

اقتصاد مقاومتی در تقابل با اقتصاد مصرفی و در راستای اقتصاد تولیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در همایش نهضت روشنگری در سپاه دشتستان اظهار داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه، مهم‌ترین راهکار برای موفقیت نظام اسلامی است و همه باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی افزود: امروز دشمنان با تحریم‌ها و تهدیدات اقتصادی برای مقابله با نظام اسلامی تلاش می‌کنند که تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری امری مهم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین راه برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی است، خاطرنشان کرد: همه موظف به اجرای دقیق و صحیح این امر هستند.

هاشمی ضمن تشریح زوایای مختلف اقتصاد مقاومتی از نظر مقام معظم رهبری، گفت: اقتصاد مقاومتی در تقابل با اقتصاد مصرفی و در راستای اقتصاد تولیدی است و خودکفایی هرچه بیشتر کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهترین راهکارهای اقتصاد مقاومتی در دست مقام معظم رهبری است، اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی تشخیص حوزه‌های مختلف فشار و اینکه بدانیم چگونه آنها را از بین ببریم.

هاشمی در ادامه با استناد به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک واقعیت و بهترین راه برون رفت از تحریم‌های اقتصادی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دشتستان ضمن اشاره به اینکه مشکلات کنونی کشور کوچکتر از اراده مردم است، اظهار داشت: امروز ما در وضعیت حساسی قرار گرفته‌ایم و آیندگان به مقاومت امروز ما نمره می‌دهند که اگر در این آزمون موفق بیرون آمدیم، نسل‌های بعد به ما نمره قبولی خواهند داد و این مقاومت در مقابل فشار دشمن سرنوشت قرن‌های بعد ما را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول