اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل تاکید کرد

تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد روحیه خوداتکایی

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: باید برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در بخش‌های مختلف ایجاد شود.

تحقق اقتصاد مقاومتی با ایجاد روحیه خوداتکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد ظهر امروز در همایش گفتمان ولایت با موضوع اقتصاد مقاومتی که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: به فرمایش حضرت امام محمد باقر (ع) خداوند متعال رضایت و خشنودی خود از انسان‌ها را تنها در عبادت و اطاعت پروردگار متعال دانسته است.

وی یادآور شد: اگر می‌خواهیم به دنبال کسب رضایت خداوند متعال باشیم باید به عبادت و عمل به واجبات تکیه کنیم و توجه ویژه‌ای در اطاعت از خداوند و عمل به دستورات الهی داشته باشیم.

کاملی‌فرد با بیان اینکه نباید در زندگی هیچ گناهی را سهل بشماریم، گفت: بدترین نوع گناه آن است که انسان آن را سهل بشمارد.

این مسئول بیان داشت: عبادت و اطاعت در دنیا انسان را عزیز می‌دارد و گناه انسان را در بین مردم ذلیل می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به موضوع این همایش که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار شد، تصریح کرد: امروزه ملت ایران در ارتباط با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی وظیفه سنگینی دارند.

کاملی‌فرد ادامه داد: معنای اقتصاد مقاومتی یعنی ما ملت در عرصه اقتصادی با تهاجم دشمن مواجه است و باید یک سیستم دفاعی و تهاجمی طراحی و اجرا کنیم.

وی افزود: باید راه‌های جدید و ثمر‌بخشی را در راستای پیشرفت کشور بیابیم که در این صورت نه تنها در حفظ اقتصاد کشور بلکه برای افزایش اقتصاد کشور نیز گام مهمی برداشته‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در راستای تحقق شعار سال و محقق شدن اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت‌های طبیعی و بالقوه دولتی و فردی که تا به امروز مورد توجه واقع نشده استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاملی‌فرد در پایان سخنان خود اذعان داشت: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در بخش‌های مختلف ایجاد و تقویت شود و با توجه بیشتر به این امر زمینه‌های پیشرفت کشور در جنبه‌های مختلف مهیا شود.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول