اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی مدارس قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین از برپایی غرفه این اداره کل در نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی در قزوین خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی در قزوین

محمدجواد حیدری امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در این نمایشگاه اداره‌ها و نهادهای مختلف استان قزوین دستاوردهایشان را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در معرض دید آحاد جامعه قرار می‌دهند تا علاقمندان با بازدید از این نمایشگاه با این دستاوردها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی در قزوین به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر است، اذعان داشت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در روزهای 18، 19 و 20 در این نمایشگاه دستاوردهای خود را برای علاقمندان به نمایش می‌گذارد.

حیدری با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی هوشمند سازی مدارس را برای اقشار مختلف جامعه به نمایش می‌گذارد، عنوان کرد: در این نمایشگاه کاربردهای استفاده از تکنولوژی هوشمند سازی در مدارس برای علاقمندان معرفی می‌شود تا آنان بیشتر با مزایای این تکنولوژی آشنا شوند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با بیان اینکه مقاوم‌سازی مدارس از جمله اقدامات مؤثر دولت نهم و دهم بوده است، ابراز داشت: در این دولت عدالت‌محور مدارسی که در برابر زلزله ایمنی‌های لازم را نداشتند با بکارگیری تکنولوژی مربوطه مقاوم‌سازی شدند که تحقق این امر موجب شد هزینه‌های نوسازی مدارس این استان کاهش چشم‌گیری یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه خیران استان قزوین همانند دولت عدالت‌محور در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین نقش بسزایی را ایفا کردند، اذعان داشت: در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گوشه‌ای از احسان و کمک‌های چشم‌گیر این خیران در نوسازی مدارس این استان به مردم نمایش داده می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی از تجهیزات مدارس از جمله میز، صندلی، وسایل کارگاهی و آزمایشگاهی و همچنین طراحی کانون‌های فرهنگی مدارس و تهیه نقشه‌های احداث مدارس در قالب یک آلبوم به مردم در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی ارایه می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خاطر نشان کرد: ایران در زمینه‌های مختلف از جمله نخبه‌پروری، علمی، فنی، تکنولوژی و نظامی به دستاوردهای چشم‌گیری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست یافته است که باید این دستاوردها به اقشار مختلف جامعه اطلاع‌رسانی شود تا آنان با این دستاوردها آشنا شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه اکنون دشمنان اسلام با تحریم‌های اقتصادی سعی می‌کنند جلوی پیشرفت‌های این کشور را بگیرند، اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید و دانشمندان می‌توانند با تبدیل کردن این تحریم‌ها به فرصت رشد و توسعه این کشور را بیش از گذشته ارتقا دهند.

حیدری با بیان اینکه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در ارتقای پیشرفت‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است، ابراز داشت: با آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین در اختیار قرار دادن امکانات آموزشی به آنان می‌توان با تولید علم در زمینه‌های مختلف نظامی و اقتصادی این کشور را به خودکفایی رساند.

وی متذکر شد: احداث استخر سرپوشیده به تعداد پنج واحد با اعتبار 110 میلیارد ریال، ساخت سالن ورزشی به تعداد 41 باب با اعتبار 174 میلیارد ریال، اجرای تعمیرات اساسی با اعتبار 210 میلیارد ریال، تجهیز و خرید تجهیزات آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی مدارس با اعتبار 300 میلیارد ریال و هوشمند سازی مدارس و سایر کارهای متفرقه 31 میلیارد ریال از جمله دستاوردهای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به مدت 15 سال بوده است.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول