اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار قزوین:

نمایشگاه دستاوردهای 34 ساله انقلاب در قزوین برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب در قزوین خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای 34 ساله انقلاب در قزوین برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر در قزوین که با حضور احمد عجم استاندار قزوین، حجت‌ الاسلام قابل مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان، حجت‌ الاسلام نعمت‌اللهی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین و جمعی از مدیران در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدت 34 سال گذشته در 52 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که از 18 تا 20 بهمن ‌ماه برگزار می‌شود، میز خدمت نیز طراحی شده است که در آن مدیران دستگاه‌ها به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

طاهرخانی هدف از اجرای این نمایشگاه را آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: البته در سال جاری تلاش ما این است که با برپایی این نمایشگاه، مراسم‌های دهه فجر امسال را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا کنیم‌.

وی، برگزاری نشست و همایش اقتصاد مقاومتی، برگزاری کرسی‌های آزاد‌ اندیشی و تجلیل از 24 زندانی دوره انقلاب را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد دهه مبارک فجر در استان قزوین دانست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: بهره‌برداری از صدها پروژِه عمرانی، برگزاری مراسم زنگ انقلاب، رژه موتورسواران، برپایی نمایشگاه عکس شهدا، ارائه خدمات بهداشتی و سلامت رایگان به مردم، برگزاری نمایش‌های جنگ های شادی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برپایی همایش روحانیون، شعرخوانی، افتتاح مسکن مهر، برپایی غرفه‌های عکس و نقاشی کودکان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجرای گروه‌های سرود از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر در استان قزوین است.

انتهای پیام/77004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول