اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از دهه فجر رخ داد

افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب در اسدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی گفت: به مناسبت دهه فجر، نمایشگاهی از کتب و عکس‌های انقلاب در بنای یادبود سیدجمال‌الدین اسدآبادی به نمایش گذاشته شد.

افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب در اسدآباد

علی عسگری در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس و کتاب در شهر اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این نمایشگاه با 680 کتاب و 250 پوستر در موضوعاتی چون انقلاب، امام خمینی، دفاع مقدس در بنای یادبود سیدجمال‌‌الدین اسدآبادی برای بازدید عموم گشوده شده است.

وی با اشاره به اینکه کتب موجود در این نمایشگاه با تخفیف 20 درصد به فروش می‌رسد، گفت: آشنایی نسل امروز با اقدامات بزرگ نظام و ملت ایران در پیروزی انقلاب یکی از اهداف برپایی نمایشگاه عکس و کتاب در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی اسدآباد پیروزی انقلاب اسلامی را یک موهبت بزرگ الهی خواند و افزود: امروز انقلاب اسلامی با اقتدار کامل به حیات خود ادامه می‌دهد و الگویی برای تمام ملت‌های آزاده جهان شده است.

وی با بیان اینکه بهمن‌ ماه یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های مردم در تداوم حرکت انقلابی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است، یادآور شد: این رشادت‌ها و فداکاری ملت غیور ایران بود که به سرنگونی رژِیم ستمشاهی و زبونی استکبار جهانی انجامید.

انتهای پیام/89008/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول