اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار و امام جمعه بوشهر

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار و امام جمعه بوشهر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی استان افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نشان از توانمندی جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف است و نشان می‌دهد که جوانان ایرانی پس از انقلاب تاکنون به چه موفقیت‌هایی دست یافته‌اند.

آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه جوانان در عرصه‌های مختلف توانمند شده‌اند، ادامه داد: تولیدات در صنایع مختلف و کشاورزی و مهم‌تر از همه در تولید علم و فناوری که در این نمایشگاه عرضه شده است، نشان می‌دهد که جوانان رو به پیشرفت هستند و هیچ مانعی جلودار آنان نیست.

استاندار بوشهر نیز با قدردانی از هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی در راه‌اندازی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بخشی از خدمات و اقتدار نظام اسلامی ایران است.

فریدون حسنوند تصریح کرد: اگر منصفانه به عملکرد نظام به ویژه دولت‌های نهم و دهم نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چه تفاوتی میان خدمات قبل از انقلاب و بعد از انقلاب است.

وی با تأکید بر بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه باعث می‌شود، مردم بیشتر از خدمات دولت آگاه شوند و موجب افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

استاندار بوشهر افزود: مردم بدون‌شک با حضور طوفانی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار نظام را به اثبات خواهند رساند و ذلت و خواری دشمنان را نیز در پی خواهد داشت.

مدیر اجرایی ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع ایجاد شده است و 38 دستگاه اجرایی دستاوردهای خود را در 50 غرفه ارائه کرده‌اند.

غلامحسین عابدی در پایان عنوان کرد: ادارات، شرکت‌های دولتی و سازمان‌ها فعالیت‌های خود را در زمینه‌های اقتصادی ،اجتماعی، فرهنگی، نظامی، کشاورزی، در دو سالن در قالب عکس، ماکت و هنرهای تجسمی ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول