اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در عسلویه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در عسلویه گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در عسلویه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان و مردم و مدیران شرکت‌های مستقر در عسلویه، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در پارک مروارید عسلویه گشایش یافت.

بخشدار ویژه عسلویه در این آیین با تبریک دهه فجر اظهار داشت: در عسلویه شاهد خدمات‌رسانی بسیار خوب و ارزشمندی به مردم مناطق شهری و روستایی هستیم.

عبدالله نادری افزود: باید حجم و کیفیت خدمات را بالا ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

وی با اشاره به کیفیت نمایشگاه اذعان داشت: این نمایشگاه با حضور نهادها و سازمان‌های مختلف دولتی به‌مدت 10 روز در محل پارک ساحلی مروارید شهر عسلویه دایر است.

نادری گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه نمایش فعالیت‌های صورت گرفته در 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آشنایی مردم به‌ویژه جوانان با این فعالیت‌ها و دستاوردها و مقایسه بین فعالیت‌های قبل و بعد از انقلاب است.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه جوانان باید از عملکردهای صورت گرفته در این 34 سال آگاهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تمام کارهای صورت گرفته در این چند سال حاصل خون شهدای گرانقدر است که با اهدای خون خود موجبات استقرار نظام جمهوری اسلامی شدند و بر همه ملت قهرمان ایران اسلامی واجب است که از این انقلاب محافظت کنند.

وی اضافه کرد: تمام کشورهای آزادی‌خواه اکنون انقلاب اسلامی را به‌عنوان الگوی خود قرار داده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه ارزشمند انقلاب اسلامی است.

در نمایشگاه دستاوردهای 34 ساله انقلاب اسلامی ادارات و نهادهای عسلویه در 34 غرفه فعالیت‌های انجام شده خود را به معرض دید عموم قرار دادند.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول