اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

فضاسازی نمایشگاه قرآن تداعی‌گر روزهای پیروزی انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: فضای نمایشگاه قرآن کرمان و آذین‌بندی غرفه‌های این نمایشگاه تداعی‌گر روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 است.

فضاسازی نمایشگاه قرآن تداعی‌گر روزهای پیروزی انقلاب است

منصور متقی در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه کتاب قرآن کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی این نمایشگاه توسط دست‌اندرکاران به ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زیر نظر استاندار کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی برای هشتمین نمایشگاه کتاب کرمان تعریف شده است، بیان کرد: طراحی غرفه‌های این نمایشگاه بر اساس رسالت هر غرفه متناسب است.

فرماندار کوهبنان افزود: نمایشگاه کتاب قرآن کرمان در این روزهای ایام‌الله دهه فجر می‌تواند تداعی خوبی برای مردم کرمان از روزهای به یادماندنی دوران پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی دهه فجر را یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و وحدت مردمی در سایه ولایت و رهبری دانست و بیان کرد: مردم با حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر زمینه خفت دشمنان را رقم می‌زنند.

متقی تصریح کرد: امروز در حساس‌ترین موقعیت تاریخی قرار گرفته‌ایم، لذا باید برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر و همچنین پررنگ کردن جشن‌های پیروزی انقلاب زمینه خفت و عقب‌نشینی دشمنان را فراهم کنیم.

فرماندار کوهبنان گفت: مردم همیشه در صحنه ایران به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام راحل، شهیدان همیشه سرافراز و مقام معظم رهبری در مراسم یوم‌الله 22 بهمن شرکت می‌کنند تا به دشمنان و فتنه‌گران بفهمانند که همچنان با وحدت و همدلی در سایه ولایت و رهبری در صحنه هستند.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول