اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در موزه هنرهای معاصر اصفهان

نمایشگاه انقلاب به روایت تصویر برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر موزه هنرهای معاصرگفت: نمایشگاه عکسی با موضوع انقلاب امروز در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه انقلاب به روایت تصویر برپا می‌شود

مهدی دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه عکسی با موضوع انقلاب و دهه فجر روز پنجشنبه 12 بهمن ماه هم‌زمان با آغاز ایام دهه فجر انقلاب در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می‌شود.

وی در مورد آثار ارائه شده در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از 20 قطعه عکس در اندازه‌های 50 ×70 و 60 × 60، از چهار عکاس در گالری پنج به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر موزه هنرهای معاصر ادامه داد: این عکس‌ها که به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی تا 30 بهمن ماه برای بازدید عموم به نمایش در می‌آیند یکی از برنامه‌های  موزه برای دهه فجر انقلاب است.

وی تاکید کرد: مرتضی اکبری، علیرضا جلیلی فر، مهدی جانی پور و احمد خرم نژاد هنرمندانی هستند که این عکس‌ها را در سال پیروزی انقلاب و سال‌های پس از آن در راهپیمایی‌ها و مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی، عکاسی کرده‌اند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 12 بهمن ماه تا 30 همین ماه، همه روزه از ساعت 9 تا 17.30 و جمعه‌ها از 15 تا 17.30به موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول