اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 46 غرفه

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در تویسرکان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر به مناسبت پیروزی انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با 46 غرفه گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در تویسرکان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، همزمان با دهه فجر به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با 46 غرفه در محل نمایشگاه دائمی تویسرکان گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بسیج شهرستان در 46 غرفه از محصولات و تولیدات تویسرکان و فعالیت‌ها و پیشرفت‌های نهادها در حوزه مسئولیتی خود با حضور جمعی از مسئولان و مردم توسط رضانیا، فرماندار شهرستان تویسرکان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا پایان روز 22 بهمن خدمات‌دهی دارد و در پایان با ارزیابی کمیته‌های 18گانه ستاد دهه فجر سه غرفه برگزیده و به عنوان نمونه معرفی و از آنها با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

در حاشیه این آیین فرماندار شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک ایام مبارکه دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطر امام(ره) و شهدای انقلاب اظهار داشت: انقلاب مردم ایران به رهبری امام(ره) علیه ظلم طاغوت و سلطه استکبار دستاوردهای بسیار بزرگ و ارزشمندی را برای ما به ارمغان آورد.

وی خودکفا شدن ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را نتیجه خودباوری و ایمان ملت دانست و تصریح کرد: ما توانستیم با توکل به خدا و اطاعت از ولایت فقیه در مقابل دنیای کفر ایستادیم و با نهادینه ‌شدن « ما می‌توانیم» اقتدار ایران را در حوزه‌های مختلف ارتقا دهیم.

رضانیا، فرامین رهبری را بهترین راهکار استمرار و مسیری ارزشمند برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: همه باید با استفاده بهینه و درست از امکانات و تجهیزات موجود و فرصت‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه استقامت و صبوری در شرایطی که دشمن زمینه‌ساز نگرانی را به ویژه در بخش اقتصادی به وجود ‌آورده است، اثرگذارترین شیوه است، عنوان کرد: به‌کارگیری خلاقیت‌ها و نیروی انسانی مستعد نقشی اساسی در رشد تولید و توسعه اقتصاد دارد و می‌توان تهدیدهای دشمن را با این ‌راهکارهای کاربردی به فرصت‌‌های بی‌‌بدیل تبدیل کرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان ابراز داشت: در این روزها باید آگاه و هوشیار باشیم که براساس سخنان مقام معظم رهبری در هر برهه و زمان با همگرایی و هم‌اندیشی با همدیگر وارد عمل شویم، چراکه دشمن با ایجاد تفرقه‌افکنی و سیاه‌نمایی تلاش دارد، وحدت بین مردم و مسئولان را از بین ببرد.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز در ادامه با اشاره به اینکه ملت ما در هشت سال دفاع مقدس توانست با ایمان و اطاعت از ولی فقیه در برابر جهان بایستد، بیان کرد: برای رشد و توسعه هر بیشتر در عرصه‌های مختلف باید با صبر و پایداری در مقابل افکار و اهداف پلید دشمن ایستادگی کرد.

عسگر مجیدی، اهتمام و تلاش وافر هم‌راستا با مقاومت را لازمه پیروزی و شکست و حقارت مجدد استکبار دانست و  ابراز کرد: ما باید همانند هشت سال دفاع مقدس خواستن و توانستن را در بطن وجودی جسم و روح خودمان نهادینه کنیم و از هرلحظه به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی در پایان متذکر شد: اتحاد و وحدت همه‌جانبه همه اقشار مردم و مسئولان را در خرد شدن دوباره استخوان‌های کفر جهانی مهم‌ترین ابزار است که این مهم امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز است.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول