اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز از دهه فجر صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در نیکشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار نیکشهر گفت: با مشارکت همگانی و عزم ملی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه دستاور‌های انقلاب اسلامی‌ در شهرستان نیکشهر گشایش یافت.

برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، صاحب‌گل صالحی پیش از ظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان نیکشهر اظهار داشت: دوران پربرکت و البته پرحادثه، همراه با کرامات و وقایعی که قبل و بعد از نهضت اسلامی رخ داده است، جملگی دلیل بر عظمت بیکران امام خمینی (ره) است و به همین مناسبت نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: مردم نیکشهر فصلی جدید در دهه فجر امسال گشودند و برنامه‌های متعددی از جمله حرکت به طرف بخش لاشار، بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی روستاهای بوستان، عیسی آباد، ورکات، افتتاح مدرسه 6 کلاسه، بهره‌برداری از واحد‌های مسکونی روستای شیشه پشت انجام شد.

فرماندار نیکشهر بیان داشت: امام جلیل‌القدر و بزرگوار از سلاله بزرگان و اهل کرم است و ضروری است این‌ روز‌ها با شکوه هرچه بیشتری گرامی داشته شود.

صالحی تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های پیروزی انقلاب و بهره‌برداری از پروژه انتقال آب روستای کهیردن و همچنین برق رسانی به روستای سرخکان از اقدامات این ایام خجسته است.

وی ادامه داد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان نیکشهر، جلوه‌ای دیگر خواهد داشت، چراکه آفتاب از هر افق که سر بزند آفتاب است، نور و درخشش آن چشم‌ دشمنان را خیره می‌سازد گرما و تابش راهپیمایی امسال صددرصد حیات بخش امت اسلامی خواهد بود.

فرماندار نیکشهر با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌‌های متعددی در سطح شهرستان نیکشهر برگزار می‌شود گفت: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور مددجویان، مشارکت همگانی ادارات و مردم در شهرستان از جمله برنامه‌های انجام شده در این دهه مبارک بوده است.

صالحی افزود: هر یک از مردم شهرستان نیکشهر در رهگذر ویژگی‌های عصر خود به گونه‌ای تجلی داشتند و همچنین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بهره‌برداری از 16 واحد مسکونی کارکنان امور عشایری نیکشهر، بهره‌برداری از بازارچه عرضه محصولات کشاورزی از دیگر برنامه‌های محوری در شهرستان نیکشهر بوده است.

انتهای پیام/75002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول