اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز از ایام دهه فجر

43 نمایشگاه مدرسه انقلاب در همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سومین روز از ایام دهه فجر 43 نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح استان همدان افتتاح شد.

43 نمایشگاه مدرسه انقلاب در همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در سومین روز از ایام دهه فجر که به نام روز «انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری» نام گرفته همزمان با سراسر کشور نمایشگاه مدرسه انقلاب در 43 واحد آموزشی در سطح استان همدان افتتاح و به روی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی باز شد.

در مراسم افتتاح رسمی یکی از این نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی فقیه در استان، محمود کتابی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر همدان و مجتبی قمری مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در دبیرستان دخترانه شهیده خوانساری شهر همدان حضور داشتند.

در این مراسم مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها گفت: مدیریت این نمایشگاه‌ها بر عهده دانش‌آموزان بوده و هر غرفه دارای موضوع خاص با مفاهیم کلیدی در انقلاب اسلامی، شناخت ابعاد انقلاب اسلامی،‌ اندیشه امام (ره) و رهبری،‌ اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مهدویت، حجاب و عفاف و انجمن‌های دانش‌آموزی برپا شده است.

به گفته وی برگزاری نشست‌ها، جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات ادبی، هنری، ورزشی، تئاتر و سرود، تولید محصولات هنری از جمله نماهنگ، نرم‌افزار و همچنین دستاوردهای دانش‌آموزی مانند تولیدات هنری و تجسمی را از جمله برنامه‌های نمایشگاه‌های دهه فجر در 43 مدرسه منتخب استان همدان انجام خواهد شد.

قمری در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از چهاردهم بهمن تا بیست و سوم ماه برپا خواهد بود و برای بازدید دانش‌آموزان علاقه‌مند دایر است.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول