اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در زرند

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زرند گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ضمن مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سالن ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به همت فرمانداری و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد بر پا شده، دستاوردهای کارخانجات، ادارات، ارگان‌ها و نهادهای انقلابی پس از پیروزی انقلاب در قالب 35 غرفه به معرض دید همگان قرار گرفته است.

رضا کرمی فرماندار زرند پس از بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه به خبرنگار فارس گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های صنعت و معدن، بهداشت، مخابرات، نیروی انتظامی، صنایع دستی و تولیدات فرهنگی، کشاورزی، خدماتی، عمرانی و ... برای بازدید علاقمندان دایر است.

ارائه خدمات دامپزشکی رایگان در زرند

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان زرند به خبرنگار فارس گفت: به مناسبت ایام‌الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه فجر این شبکه در روز 18 بهمن ماه دام‌های بیمار را به صورت رایگان درمان می‌کند.

محمد جانباز افزود: در دهه فجر شبکه دامپزشکی ضمن تشکیل اکیپ درمانی به مناطق محروم عزیمت و دام‌های آنها را به صورت رایگان معاینه می‌کند.

وی بیان داشت: این شبکه ضمن شرکت در نمایشگاه انقلاب ویژه دهه فجر در شهرستان زرند به ارائه عملکرد و وظایف دامپزشکی پرداخته است.

انتهای پیام/80022/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول