اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

ورزش باستانی در ریگان احیاء شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر رونق ورزش باستانی در بخش گنبکی ریگان مجددا از سر گرفته شد.

ورزش باستانی در ریگان احیاء شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر رونق ورزش باستانی در بخش گنبکی ریگان مجددا از سر گرفته شد.

مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی ریگان در حاشیه جشن باستانی‌کاران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه در گذشته این ورزش در شهرستان و بخش گنبکی روبه فراموشی سپرده شده بود با حمایت ورزشکاران مجددا احیاء شد.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر این ورزشکاران به شکلی نمادین به ورزش باستانی پرداختند و با توجه به راه‌اندازی بخش گنبکی شهرستان ریگان، مردم به پاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی جشن بزرگی در بخش گنبکی برگزار کردند.

بخشدار گنبکی ریگان بیان داشت: از زمان راه‌اندازی بخش گنبکی تاکنون اقدامات خوبی در این بخش انجام شده است و ایجاد جنگل بزرگ دست‌کاشت در بخش گنبکی سبب جلوگیری از هجوم شن‌های روان و افزایش کیفیت محصولات مرکبات و نخیلات این بخش شده است.

وی از راه‌اندازی دو اداره مجمع امور صنفی و اداره برق این بخش خبر داد و افزود: در گذشته اداره جهاد کشاورزی در این بخش راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/80014/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول