اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم خبر داد.

المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم برگزار می‌شود

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: قصد داریم با توجه به رویکرد بسیار خوبی که به توسعه ورزش در ابعاد مختلف به خصوص در بین کارکنان دولت وجود دارد همکاری‌های بین این اداره کل و ارگان‌های مختلف دولتی در بخش‌های مختلف ورزش گسترش یابد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم سعی کرده است با طی مراحل قانونی اقدام به ساخت و احداث فضاهای ورزشی برای استفاده عموم مردم و شهروندان ورزش دوست قمی کند، ضمن اینکه هیئت‌های ورزشی استان قم آمادگی کامل دارند تا در تمام برنامه‌های ورزشی خدمات‌رسانی لازم به عموم مردم قم و دوستداران ورزش را انجام دهند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: این اداره کل این آمادگی را دارد که در زمینه برگزاری رقابت‌های ورزشی کارکنان امکانات و فضای مناسب را برای تمام دستگاه‌ها فراهم کند تا تعامل و همکاری‌های تمام نهادها در زمینه توسعه ورزش بیش از پیش گسترش یابد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه فضاها، امکانات و ابعاد مختلف ورزش نظیر همگانی و قهرمانی در استان قم عنوان داشت: یقیناً با توجه قابل ملاحظه‌ای که مسئولان استان به ورزش دارند، می‌توان در این زمینه‌ها شاهد اقدامات خوبی در آینده بود.

غیاثی در ادامه با اشاره به حرکت‌های رو به پیشرفت ورزش قم در زمینه جذب بیش از پیش مردم به ورزش‌های مختلف و تلاش برای توسعه ورزش همگانی، یادآور شد: 50 هزار ورزشکار سازمان یافته در حال حاضر در قم به ورزش قهرمانی می‌پردازند.

وی توسعه ورزش در بخش‌های تابعه و روستاهای قم را یکی از توفیقات مهم در اداره کل ورزش و جوانان استان قم دانست و افزود: این در حالی است که نزدیک به 20 هزار ورزشکار نیز در بخش‌های تابعه و روستاهای قم فعالیت ورزشی انجام می‌دهند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: پیشرفت‌هایی که امروزه در ورزش استان قم شاهد هستیم در کنار توفیقات دیگر استان در عرصه‌های مختلف، بعد از سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران میسر شده است و امیدواریم با نگاه بسیار خوبی که دولت دارد، شاهد رشد روزافزون آن باشیم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول