اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

راه‌اندازی ورزش زورخانه‌ای در نکا

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا از راه‌اندازی ورزش زورخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی ورزش زورخانه‌ای در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی صبح امروز در گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی در سالن فرمانداری این شهرستان افزود: توجه به ورزش زورخانه‌ای در واقع توجه به منش پهلوانی در امر ورزش است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت توسعه فرهنگ موجود در کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و با رایزنی‌های انجام شده به زودی کلنگ ساخت زورخانه در نکا را به زمین زده و ساخت و ساز زورخانه آغاز می‌شود.

فرماندار نکا با تاکید بر افزایش کار فرهنگی در امر ورزش گفت: توجه به ورزش زورخانه‌ای نیز در راستای فرهنگ ورزشی است که در این مورد با رایزنی‌های مختلف زمین مورد نظر تهیه و فرمانداری نیز تا 400 میلیون ریال در این زمینه کمک کار ساخت زورخانه است و در این راستا سالن دو طبقه غیر توپی نیز ساخته می‌شود.

رجبی با اشاره به وجود اسپانسر برای هیئت‌های ورزشی یادآور شد: وجود اسپانسر برای هیئت‌های ورزشی حیاتی است چرا که تا اسپانسر و کمک مالی وجود نداشته باشد حیاتی برای ادامه ورزش متصور نیست.

وی ادامه داد: برای تهیه اسپانسر ورزشی تلاش می‌کنیم و در این خصوص مدیران و رؤسای هیئت‌های مختلف ورزشی نیز باید کمک کار ما بوده و در هدایت اسپانسرها تلاش کنند.

فرماندار نکا با تاکید بر دارا بودن دفتر برای تمام هیئت‌های ورزشی خاطر نشان کرد: وجود دفتر برای هیئت از موارد ضروری است و هیئتی که دفتر ندارد در هیئت را تخته کند بهتر است چرا که بدون وجود دفتر و محلی برای تجمع و همفکری و برنامه‌ریزی نمی‌توان کارها را به درستی انجام داد.

رجبی اضافه کرد: موافق برنامه‌ریزی پیاده‌روی‌های خانوادگی به صورت هفتگی هستم اما اینکه بخواهیم هزینه فراوان و گزافی انجام دهیم و تنها یک برنامه پیاده‌روی سراسری برگزار کنیم تا در کشور مطرح شویم و به نوعی تلویزیون برای ما تبلیغی کند مورد توجهم نیست بلکه معتقدم ورزش باید برای سلامتی انجام شود و استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به تهیه وسیله نقلیه برای هیئت‌های ورزشی نیز خاطر نشان کرد: این مسئله نیز در دستور کار ما قرار می‌گیرد و در اسرع وقت پیگیری می‌کنیم اما هیئت‌ها باید در نگهداری و تهیه راننده و تجهیزات برای خودرو همکاری کنند.

رجبی ادامه داد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی نیز از مسائل مهم است که نباید فراموش شود چرا که اگر زیرساخت مناسب نداشته باشیم ورزش قهرمانی وجود ندارد و باید بدانیم که آمایش ورزشی در تجهیزات و نیروی انسانی است.

انتهای پیام/86002/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول