اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی پهلوانی کرمان خبر داد

کسب 50 مدال توسط پهلوانان کرمانی/ پیشرفت 60 درصدی زورخانه بین‌المللی کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان کرمان گفت: 50 مدال طلا، نقره و برنز در سال جاری توسط ورزشکاران کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان در رقابت‌های مختلف به دست آمده است.

کسب 50 مدال توسط پهلوانان کرمانی/ پیشرفت 60 درصدی زورخانه بین‌المللی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استان کرمان اظهار داشت: روند ساخت زورخانه بین‌‌المللی کرمان با توجه به پیشرفت 60 درصدی آن ادامه دارد.

وی افزود: کار ساخت این زورخانه با زیر بنای یک هزار متر مربع از سال 87 با تامین اعتبار آغاز شده است و تا پایان سال 92 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کمالی بیان داشت: امیدوارم با افتتاح و بهره‌برداری از این زورخانه بتوانیم رقابت‌های آسیایی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای را در کرمان میزبانی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به روند ساخت 10 زورخانه جدید در این استان گفت: کار ساخت این تعداد زورخانه با توجه به حمایت استاندار با اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی در دست ساخت است.

کمالی وحدت و انسجام موجود در بین ورزشکاران این رشته را موجب کسب عناوین نخست رقابت‌های نونهالان ایران، دومی رقابت‌های خردسالان، بزرگ‌سالان و آموزشگاه‌های نوجوانان کشور دانست و عنوان کرد: 50 مدال طلا، نقره و برنز در سال جاری توسط ورزشکاران کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان در رقابت‌های مختلف به دست آمده است.

وی تصریح کرد: کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای همیشه مورد توجه رهبر معظم انقلاب طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب بوده و ورزشکاران نیز ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند.

وی یاد و خاطره پیشکسوت ورزش کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در استان مرحوم «ناصر اسدی» را گرامی داشت.

انتهای پیام/80011/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول