اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 58

غفوری: بهره‌برداری از چهارمین زورخانه جنوب تهران در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، از به بهره‌برداری رسیدن چهارمین زورخانه در محله جوانمرد قصاب خبر داد.

غفوری: بهره‌برداری از چهارمین زورخانه جنوب تهران در آینده‌ای نزدیک

حبیب‌الله غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از بهره‌برداری از چهارمین زورخانه در محله جوانمرد قصاب این منطقه خبر داد و گفت: زورخانه شهدای جوانمرد قصاب به متراژ 350 مترمربع در میدان مادر ساخته شده که در حال تجهیز به امکانات ورزش باستانی است و به‌زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، به اعتبار سه میلیاردی این بنای ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: گنبد، گود، رختکن، سکوی مرشد، سکوی تماشاچیان و سرویس بهداشتی از جمله بخش‌های مختلف این زورخانه است.

 

وی با اشاره به این‌که مدیریت این زورخانه با پهلوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی است، خاطرنشان کرد‌:‌ به همت شهرداری ناحیه 2 این منطقه، یک‌هزار مترمربع از محوطه بیرونی این محل با کاشت 300 نهال، درختکاری شده و فضای مناسبی برای شهروندان و ورزشکاران ایجاد شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، این زورخانه را به عنوان چهارمین زورخانه این منطقه برشمرد و افزود: سه زورخانه دیگر این منطقه نیز در محله‌های نفرآباد، سرتخت و ابن‌بابویه واقع شده که به منظور احیای ورزش باستانی و ارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان طی سال‌های اخیر از سوی شهرداری منطقه 20 به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول