اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

اختصاص 10 میلیارد ریال برای احداث زورخانه در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث 10 زورخانه در نقاط مختلف استان کرمان اختصاص داده شده و عملیات ساخت در حال انجام است.

اختصاص 10 میلیارد ریال برای احداث زورخانه در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار در جمع ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان اظهار داشت: با تخصیص اعتبار در بخش تملک دارایی هزینه‌های این پیشکسوتان را در تکمیل زورخانه تا پایان سال یا اوایل سال آینده پرداخت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برای گسترش این ورزش در جهان تلاش جدی انجام دهیم، افزود: با راه‌اندازی این زورخانه می‌توانیم در کرمان میزبان مسابقات بین‌المللی و دوره‌های آموزشی جهانی باشیم.

نجار تصریح کرد: آرزوی ما این است که این ورزش در ایران و جهان جایگاه خود را به دست آورد و با همت و تلاش انجام شده هیچ بعید نیست که شاهد برگزاری این مسابقات در المپیک‌های جهانی باشیم.

وی افزود: استان کرمان ظرفیت خوب و علاقمندان بسیاری در ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای دارد و به همین دلیل 10 میلیارد ریال را برای احداث 10 زورخانه در نقاط مختلف استان کرمان اختصاص داده‌ایم که کار آغاز شده است.

نجار بر لزوم راه‌اندازی این ورزش برای بانوان تاکید کرد و گفت: اگر چه برخی افراد و رسانه‌ها واکنش‌هایی را در این رابطه انجام دادند، اما با توجه به اینکه این کار در تهران آغاز شده می‌تواند در کرمان نیز انجام شود، زورخانه فضای بسته‌ای دارد و به همین دلیل مکان مناسبی برای ورزش بانوان است.

استاندار کرمان گفت: ‌جمع‌خوانی مرشدان را در استان به عنوان یک کار نمونه داشته‌ایم و همین برنامه را در روز 22 بهمن‌ماه در راهپیمایی نیز برگزار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این نشست گفت: کار احداث زورخانه بین‌المللی کرمان با 800 میلیون تومان اعتبار از سال 88 آغاز شده و برای تکمیل آن نیاز به 350 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

محمد فولادی‌ خاطرنشان کرد: ‌سال جاری تنها با 20 درصد تخصیص اعتباری که داریم و پنج درصد پول‌ موجود می‌توانیم حدود 50 میلیون تومان اعتبار برای این زورخانه جذب کنیم که برای ادامه آن نیاز به حمایت داریم.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول