اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان خبر داد

اصفهان میزبان رقابت‌های هنرهای فردی زورخانه‌ای کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان گفت: رقابت‌های هنرهای فردی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی کشور از روز سه‌شنبه در اصفهان آغاز می‌شود.

اصفهان میزبان رقابت‌های هنرهای فردی زورخانه‌ای کشور

رضا اخروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با همکاری شهرداری اصفهان رقابت‌های 90- و 90 + کیلوگرم هنرهای فردی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در سه روز سه شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در سالن 17 شهریور برگزار می‌شود تصریح کرد: تاکنون بیش از 20 استان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌ پهلوانی و زورخانه‌ای ادامه داد: طالقانی رئیس و اعضای هیئت مدیره فدراسیون با حضور در اصفهان این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

وی در ادامه به میزبانی اصفهان از رقابت‌های بین‌المللی کشتی پهلوانی که برای نخستین مرتبه در اصفهان برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: این مسابقات که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود از اهمیت خاصی برخوردار است و 40 پهلوان از 40 پایتخت جهان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول