اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان:

مطبوعات صدای جامعه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مطبوعات صدای جامعه هستند و لزوم ارتباط با آنها بیشتر از هر زمان احساس می‌شود.

مطبوعات صدای جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی ایزدی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست روزنامه خراسان در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مطبوعات نقش تعیین کننده‌ای در انعکاس واقعیت‌های استان دارند و لزوم تعامل و پرهیز از هرگونه پنهان کاری و عدم اطلاع رسانی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

وی افزود: در حالی که رسانه‌های بیگانه لحظه به لحظه مسائل و اتفاقات استان را با وجه منفی اطلاع رسانی و هدف خاصی را دنبال می‌کنند وظیفه ما این است تا با ایجاد تعامل و رویکرد مثبت و بیان واقعیت مثبت راه آنان را سد کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسئله‌ای با عنوان «شکاف رسانه‌ای» و مطبوعاتی در استان نداریم و همه در تلاش هستند تا خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته را منعکس کنند.

ایزدی بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام در حوزه تأمین امنیت داخلی و ایجاد آرامش در سطح جامعه است و دروازه نمایان شدن این مهم مطبوعات و رسانه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: امروز امنیت حاصل در استان ماحصل اهدا خون هزاران شهید پاکی است که جان پاک خود را در این راه نثار کردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز احساس ناامنی در این منطقه بیشتر از ناامنی است یادآور شد: القا ناامنی و ایجاد شرایط آن به مراتب از اصل ناامنی خطرناک‌تر است که به برکت نظام امروز دیگر واژه‌ای به نام ناامنی در استان وجود ندارد.

ایزدی گفت: امروز اعتماد سازی و جلب اعتماد مردمی مهم‌ترین گزینه در جامعه است که این مهم از طریق رسانه‌ها و نشریات سهل‌الوصول است.

انعکاس واقعیت‌های سیستان و بلوچستان نگاه‌ها را مثبت می‌کند

سرپرست روزنامه خراسان در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت: انعکاس واقعیت‌های موجود در استان سیستان و بلوچستان، نگاه‌ها را نسبت به این منطقه مثبت خواهد کرد.

محسن کوهزاد افزود: استان سیستان و بلوچستان دارای استعدادها و ظرفیت‌های بکر و نهفته‌ای می‌باشد که نیازمند اطلاع رسانی و آگاه‌سازی است.

وی گفت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش اساسی و سازنده در سازندگی و شکوفایی استان خواهند داشت و این مهم تنها با تعامل دوسویه و سازنده همه دستگاه‌ها محقق می‌شود.

سرپرست روزنامه خراسان در سیستان و بلوچستان بیان داشت: وجود آثار متنوع میراث فرهنگی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشاورزی، اکوتوریسمی، ترانزیت و قابلیت‌های مرزی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصربه‌فرد این استان به شمار می‌رود.

کوهزاد خاطرنشان کرد: ارائه چهره منفی از استان سیستان و بلوچستان همواره به عنوان عامل بازدارندگی جلوی رشد و شکوفایی این منطقه را گرفته و امروز وقت آن رسیده تا واقعیت‌ها بیان شود.

وی ادامه داد: خدمات نظام در این نقطه از کشور قابل تقدیر و مثال‌زدنی است و وظیفه رسانه‌ها و نشریات است تا با عمل به رسالت فرهنگی خود عظمت این سازندگی را بهتر نمایان کنند.

سرپرست روزنامه خراسان در سیستان و بلوچستان گفت: در حالی که رسانه‌های بیگانه درصدد کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام به ویژه در این ایام پر برکت هستند هوشیاری نشریات داخلی می‌تواند توطئه‌های آنان را خنثی کند.

کوهزاد افزود: اگر در این برهه حساس نقد و یا انتقادی داریم باید آن را در فضایی آرام و بدون تنش عنوان کنیم تا دستاویزی برای دشمنان و خوراکی برای رسانه‌های معاند آنان نشود.

انتهای پیام/75001/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول