اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی/

شمشیربازی بانوان رسانه برتر اصفهان به دنبال تداوم صدرنشینی

خبرگزاری فارس: تیم شمشیربازی بانوان رسانه برتر اصفهان با انگیزه تداوم پیروزی‌های خود و ادامه صدرنشینی در هفته دوم لیگ برتر فردا به روی پیست می رود.

شمشیربازی بانوان رسانه برتر اصفهان به دنبال تداوم صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان هفته دوم سومین دوره لیگ سراسری شمشیربازی بانوان یادواره دهه مبارک فجر با حضور 10 تیم فردا جمعه 13 بهمن در سالن شهید کلاهدوزان ورزشگاه شهید شیرودی در تهران برگزار می شود.

این هفته رقابت تیم‌ها در دو اسلحه اپه و فلوره پیگیری می‌شود و رقابت‌های تیم سابر به واسطه حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی همزمان با هفته سوم 24بهمن ماه در تهران پیگیری می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های رسانه برتر اصفهان، امیدهای تهران، طراوت گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی، خانه شمشیربازی رشت، طنین پیک سبلان اردبیل، هیئت شمشیربازی همدان، مازندران، آینده سازان البرز و هیئت شمشیربازی یزد برگزار می‌شود.

گفتنی است تیم فلوره رسانه برتر از هفته دوم فرنوش علیپور را به دلیل پارگی رباط در اختیار ندارد و نگین کافی به عنوان بازیکن جایگزین این تیم را در ادامه لیگ همراهی خواهد کرد.

هم اکنون تیم موسسه رسانه برتر اصفهان در مجموع سه اسلحه با 10 برد و 30 امتیاز صدرنشین است، دانشگاه آزاد با 8 برد و 26 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و هیئت شمشیربازی همدان با 6 برد و 22 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول