اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشگاه‌:

‌کمیت نشریات‌‌ کرمان بر کیفیت آنها اثر سوء دارد

خبرگزاری فارس: یک مدرس دانشگاه گفت: ‌کمیت نشریات استان کرمان بر کیفیت آنها اثر سوء داشته است.

‌کمیت نشریات‌‌ کرمان بر کیفیت آنها اثر سوء دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس سعید‌ در جمع کارشناسان روابط عمومی و رابطان فرهنگی حوزه‌های قضائی استان کرمان اظهار داشت:‌ کرمان یکی از پر‌نشریه‌ترین استان‌های کشور است که‌ البته این کمیت بر کیفیت آنها اثر سوء داشته است.

‌وی ابراز داشت: دایره انتشار و گستره توزیع اغلب این نشریات درون استان کرمان است و به لحاظ حرفه‌ای باید به انعکاس اخبار و گزارش‌های درون استان بپردازند، اما اغلب ‌با گرفتن خبرهای تولیدی خبرگزاری‌های بزرگ کشور در عرصه ملی و کشوری 30 تا 60 درصد صفحات خود را پوشش می‌دهند.

‌سعید‌ صفحات نشریات استان کرمان را سرشار از غلط‌های رایج روزنامه‌نگاری دانست و عنوان کرد: استفاده از واژه‌های ‌آقا، ‌خانم‌ و عنوان‌هایی مانند دکتر‌ و ‌مهندس‌ و دیگر اصطلاحات اینچنینی در خبر نادرست است که اکنون در اکثر نشریات محلی به وفور از آنها استفاده می‌شود.

‌وی انتشار زیاد آگهی تبلیغاتی در نشریات را از دیگر معضلات نشریات استان ذکر کرد و افزود: اکنون در برخی از نشریات به اندازه‌ای آگهی منتشر شده ‌که گویی رسالت اصلی انتشار آگهی است و در جا‌های باقیمانده باید اخبار‌، گزارش و مقاله کار کرد.

‌سعید گفت: امیدواریم در آینده نزدیک اصحاب رسانه استان با همکاری یکدیگر کمیت را به کیفیت تبدیل کرده و استان را دارای یک روزنامه ملی با گستره توزیع کشوری کنند.

انتهای پیام/2446/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول