اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

حرکت شتابنده چرخ توسعه در ایران/ امپراطوری رسانه‎ای درصدد بزرگنمایی ضعف‎های کشور

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: چرخ توسعه و پیشرفت ایران در حال حرکت و شتاب است.

حرکت شتابنده چرخ توسعه در ایران/ امپراطوری رسانه‎ای درصدد بزرگنمایی ضعف‎های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در حاشیه جلسه با بسیجیان استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: غربی‎ها به دنبال این هستند که در داخل کشور برخی از سیاسیون استحاله شده، خسته شده از نظام و کسانی که از انقلاب اسلامی بریده و یا ضد انقلاب‎هایی که از کشور فرار کرده‎اند از طریق آنها بذر ناامیدی را در جامعه بکارد.

وی با تاکید بر اینکه آینده درخشانی پیش‎روی انقلاب اسلامی ایران است تصریح کرد: البته سختی‎ها و تحریم‎هایی را نیز باید برای رسیدن به پیشرفت تحمل کنیم چراکه که در قرآن نیز آمده بعد از هر سختی، آسانی است.

باید جامعه و مردم به ویژه جوانان را نسبت به آینده بانشاط و امیدوار کنیم

استاندار گلستان یادآور شد: اینکه 1+5 یعنی شش کشور ابرقدرت دنیا می‎خواهند با یک کشور "ایران" سر میز مذاکره بنشینند، نشان می‎دهد چرخ توسعه در کشور در حال حرکت است لذا باید از هر مسئله‎ای که سبب ناامیدی در کشور می‎شود جلوگیری کرد.

قناعت با بیان اینکه امپراطوری رسانه‎ای درصدد بزرگ‎نمایی ضعف‎های کشور است متذکر شد: آنها می‎خواهند موفقیت‎های بزرگ در کشور را کوچک و ضعف‎های کوچک را در کشور بزرگ جلوه دهند که متاسفانه برخی نادانسته و برخی هم دانسته در این مسائل با دشمنان همراهی می‎کنند.

وی تاکید کرد: باید جامعه و مردم به ویژه جوانان را نسبت به آینده بانشاط و امیدوار کنیم برای اینکه ایران اسوه و الگوی منطقه شده است.

در دهه‎فجر شاهد افتتاح پروژه‎های مختلف در گلستان هستیم

استاندار گلستان یادآور شد: یکی از آرزوهای ملت ایران تولید بنزین در کشور بود که در مجلس‎های شورای اسلامی قبلی صحبت شد ولی اتفاقات آن را سال گذشته و امسال دیدیم و توانستیم بنزین را در داخل کشور تولید کنیم.

قناعت ابراز داشت: روز گذشته مجتمع بنزین‎سازی پالایشگاه آبادان با حضور ریاست جمهور به بهره‎برداری رسید که این مجتمع روزانه 15 میلیون لیتر بنزین تولید می‎کند و این مهم یکی از کارهای بسیار خوب و ارزنده دولت نهم و دهم است.

وی با بیان اینکه در دهه‎فجر شاهد افتتاح پروژه‎های مختلف در استان هستیم یادآور شد: تعداد یک‌هزار و 98 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی در استان پیش‎بینی شده که برخی قبل از دهه‎فجر و اکثریت آن در ایام‎الله دهه‎فجر و تعدادی نیز تا پایان سال به بهره‎برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول