اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

رسانه‌ها نقش بسزایی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رسانه‌های گروهی از جمله خبرگزاری‌ها، هفته‌نامه‌ها و روزنامه‌ها نقش بسزایی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

رسانه‌ها نقش بسزایی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند

حجت‌ الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اعزام مبلغان روحانی به مناطق مختلف استان قزوین از جمله برنامه‌های دهه‌ فجر اداره کل تبلیغات اسلامی این استان است.

وی با بیان اینکه مبلغان روحانی با هدف بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، جایگاه ولایت فقیه و نقش مردم در پیروزی این انقلاب به مناسبت دهه‌ فجر در مدارس، بخش‌ها، روستاها و مناطق محروم استان قزوین اعزام می‌شوند، ابراز داشت: ترویج دین مبین اسلام، بیان مسایل احکام دینی و پاسخ به سئوالات شرعی از دیگر اهداف اعزام روحانیون مبلغ در این دهه است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: دیدار کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی با نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین و خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های دیگر این اداره کل به مناسبت دهه‌ فجر است.

نظری با بیان اینکه غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های دیگر اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت دهه‌ فجر است، خاطرنشان کرد: مزار شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌ها و اهداف شهدا غبارروبی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه‌های مختلف از جمله کتاب‌خوانی، دل‌ نوشته و نقاشی توسط تشکل‌های دینی برای اقشار مختلف جامعه به مناسبت دهه‌ فجر در این استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان و دل‌ نوشته‌ برای اقشار مختلف جامعه با موضوع انقلاب اسلامی در این روز برپا می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار داشت: دهه‌ فجر فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است بر این اساس باید با استفاده بهینه از این فرصت آحاد جامعه را با این دستاوردها آشنا کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی از جمله خبرگزاری‌ها، هفته‌نامه‌ها و روزنامه‌ها نقش بسزایی در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند، متذکر شد: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و روشن می‌توانند اقشار مختلف جامعه را با این دستاوردها آشنا کنند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول