اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

رسالت رسانه تزریق آرامش اجتماعی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان بر نقش رسانه‌ها در ایجاد آرامش اجتماعی تأکید کرد.

رسالت رسانه تزریق آرامش اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان ،حجت‌ الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی دیباجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جامعه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد و یکی از وظایف مهم رسانه ایجاد آرامش اجتماعی است.

وی با اشاره به شش اصل مهم رسالت رسانه‌ها در ایجاد آرامش اجتماعی بیان داشت: ارتقاع معلومات عمومی افراد، آموزش همگانی، کمک به مهار بحران‌های اجتماعی، تلاش برای حاکمیت آرامش در جامعه، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در پیشگیری از ناهنجاری‌ها و انحرافات اجتماعی، ترغیب مردم برای همکاری مردم با ارگان‌ها و سازمان‌های امنیتی در آرامش اجتماعی نقش بسزایی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در ادامه با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه سیاست‌های جهانی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در موضعی قرار گرفته است که آمریکا درخواست مذاکره رو در رو با ایران را دارد.

حسینی دیباجی تصریح کرد: استکبار جهانی امروز برای اینکه جمهوری اسلامی را وادار به تسلیم کند به انواع توطئه‌ها متوسل شده است.

وی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، ترویج عرفان‌های کاذب و فرقه‌های شیطان‌ پرستی برای به انحراف کشیدن جوانان، مقابله با اهداف جمهوری اسلامی، برنامه‌ریزی برای تضعیف و نابودی نیروهای اسلام‌گرا به بهانه تروریست بودن و مبارزه با آن ها مانند حماس و طرح‌ریزی برای روی کار آمدن نیروهای سکولار و حمایت از جریان‌ها و احزاب غرب‌گرا را از جمله این توطئه‌ها دانست.

حسینی دیباجی یادآور شد: حمایت استکبار جهانی از جریان‌ها و احزاب غرب‌گرا موجب شده است تا از طریق سران کشورهای ترکیه، قطر و عربستان علیه کشورهای اسلامی وارد نبرد شود که در نهایت پیروزی و شکست هر یک از دو طرف مسلمان، پیروزی استکبار جهانی را به دنبال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در ادامه نظریه سیاسی اسلام متکی بر اصل ولایت فقیه را یکی از مهم ترین ارکان استحکام انقلاب اسلامی دانست و گفت: این مهم موجب شده است تا توطئه‌های دشمن یکی بعد از دیگری خنثی شود.

حسینی دیباجی همچنین برخورداری کشور از مردم‌سالاری دینی، دستیابی به علوم استراتژیک از جمله علوم هسته‌ای، هوافضا و سایر دانش‌ها، همراهی مردم با نظام دینی و اسلامی، بصیرت و بینش بالای مردم در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌ها را از دیگر مؤلفه‌های استحکام انقلاب اسلامی در مقابل با توطئه‌های دشمن اعلام کرد و گفت: بصیرت و بینش مردم در مقابل فتنه سال 88، مردم را در مقابل فتنه‌ها واکسینه کرد.

انتهای پیام/2406/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول