اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی در بازدید از خبرگزاری فارس:

‌فارس از ‌تاثیرگذارترین خبرگزاری‌های کشور است/نقش مؤثر رسانه‌ها در تامین امنیت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: خبرگزاری فارس از پویا‌ترین و تأثیرگذارترین خبرگزاری‌های موجود در کشور است.

‌فارس از ‌تاثیرگذارترین خبرگزاری‌های کشور است/نقش مؤثر رسانه‌ها در تامین امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ عزیز‌الله ملکی بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اراک و در دیدار و گفت‌وگو با مسئول خبرگزاری فارس در استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه ناجا تعامل و همکاری بسیار خوبی با  خبرگزاری فارس مرکز و مراکز استانی دارد و از آنجا که خبرگزاری فارس از پویا‌ترین و بهترین خبرگزاری‌های فعال در سطح کشور است و در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم نقش مهمی را در بین رسانه‌ها ایفا می‌کند این تعامل فرصت بسیار مناسبی برای فرهنگسازی در جامعه است.

وی تصریح کرد: ارتباط با رسانه‌ها همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ناجا در دستور کار بوده چرا که افزایش آگاهی مردم از طریق رسانه‌ها بیشترین تأثیر را در پیشگیری از وقوع جرم دارد به همین دلیل توسعه و افزایش این ارتباط ضروری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به مردم، اصلی مهم در برنامه‌های ناجا است، خاطر نشان ساخت: آگاهی مردم از اقدامات و برنامه‌های نیروی انتظامی می‌تواند زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در برنامه‌ها را افزایش داده و سبب افزایش امنیت و آرامش در جامعه شود.

ملکی عدم رعایت و بی‌توجهی بعضی از شهروندان نسبت به قوانین ترافیک را یکی از مهمترین علل وقوع حوادث تلخ راهنمایی و رانندگی دانست و بیان کرد: بخشی از این مشکلات را می‌توان با ابزارها و امکاناتی که در اختیار مأموران پلیس راه و راهور است نظم ترافیکی داد و بخش دیگر را باید توسط رسانه‌ها با فرهنگ سازی ارتقاء بخشید که در این راستا انعکاس اخبار ناجا در رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها با توجه به آسان‌تر بودن دسترسی مردم به اینترنت امر بسیار مهمی است که باید تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم از نیروی انتظامی انتظار برقراری نظم و امنیت را دارند، گفت: مشارکت مردم در برنامه‌های نیروی انتظامی نقش بسیار مؤثری در تامین نظم و امنیت دارد که افزایش این مشارکت بسیار ضروری است.

سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در استان مرکزی نیز گفت: دفتر خبرگزاری فارس در استان مرکزی آماده همکاری با نیروی انتظامی در زمینه پوشش تمام اخبار مربوط به فعالیت‌های صورت گرفته بوده و خبرنگاران این خبرگزاری آمادگی همراهی در این زمینه را دارند.

سیدمحمد جواد میرعظیم اثر بخشی رسانه‌ها در امر پیشگیری از وقوع جرم و نقش آنان در ارتقاء سطح فرهنگی را بی‌بدیل دانست و افزود: خوشبختانه خبرگزاری فارس استان مرکزی بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی داشته است و همچنان بر گسترش تعامل با نیروی انتظامی تاکید دارد.

انتهای پیام/87002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول