اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قزوین:

مسئولان مراقب انعکاس اعمال خود در رسانه‌های معاند باشند

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین طی بیانیه‌ای نسبت به جلسه علنی روز گذشته مجلس واکنش نشان داد.

مسئولان مراقب انعکاس اعمال خود در رسانه‌های معاند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این بیانیه آمده است: در شرایطی که به عقیده بسیاری از صاحب‌ نظران داخلی و خارجی، نظام اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مقاطع تاریخی را در راه تثبیت نهایی خود سپری می‌کند و راهبرد نظام سلطه و نیز راهکار مقابله با آن نیز کاملا روشن است، جای تعجب دارد که چرا و به کدامین علت، ابهت و عزتی که با مشقت‌ها و فداکاری‌های فراوان به دست آمده و بسیاری ملت‌های مظلوم جهان در آرزوی دستیابی به ذره‌ای از آن هستند، از سوی مسئولانی که وظیفه‌ای جز حراست از آن را ندارند به بازی گرفته می‌شود و در سی و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، این شادی و سرور به کام دلسوزان نظام تلخ می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: چند روزی بیشتر از رویکرد مثبت سران مجلس و دولت و قدردانی ریاست محترم جمهور از درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب در راه‌اندازی جلسات مشترک نگذشته که باز هم حضرات به خواب زمستانی فرو رفته و از جاده انقلاب منحرف شدند.

این بیانیه تأکید می‌کند: به راستی چرا در ایامی که ظاهرا مسئولان دست در دست یکدیگر به جدال با اوضاع نابسامان اقتصادی رفته و می‌رود تا موجبات اعتماد و آرامش هرچه بیشتر مردم را فراهم آورند، بی‌تدبیری‌ها و تسویه حساب‌های شخصی و کودکانه به یکباره رشته‌ها را پنبه کرده و هیجانات کاذب را به دامن جامعه می‌کشانند، مگر آبروی نظام اسلامی میراث پدری آقایان است که این گونه بذل و بخشش می‌نمایند؟ آیا حضرات افشاگر در هنگام نطاقی‌های شاد خود جز غرض ورزی‌های سیاسی و التیام آلام و هوس‌های شخصی خود نگران چیز دیگری هم هستند؟ مثلا آیا اصلا معیشت و امنیت روانی مردم را در جایگاهی از اهمیت می‌دانند؟ گذشته از همه این ها آیا بازتاب افاضات خویش را در رسانه‌های معاند و بیگانه ندیده و نمی‌خوانند؟

این بیانیه یادآور می شود: اما شکی نیست که اسلام و انقلاب همان گونه که تا به امروز با هدایت مدبرانه دو رهبر الهی و به تبع آن وقت شناسی و همراهی امت حزب‌الله بر تمامی موانع بر سر راه خود فائق آمده، از این پیچ سرنوشت ساز نیز با سلامت عبور خواهد کرد و به فرموده علمدار رشید ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) «با اعتمادى که ما به وعده‌ الهى داریم بدون تردید خداى متعال این ملت را، هم در این مرحله، هم در همه‌ مراحل آینده، بر دشمنانش پیروز خواهد کرد» و خیانتکاران به آرمان‌های امام و شهدا بدانند که زمستان می‌گذرد و رو سیاهی بر زغال خواهد ماند.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول