اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر:

رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی و در جبهه مقابله با جنگ نرم هستند.

رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، همایش گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان البرز در سالن فرمانداری البرز به همت سپاه امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

سعید دهقان نیری مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین در این نشست اظهار کرد: جلسات مسئولان روابط عمومی بسیار ارزشمند بوده و نقش آنان همانند رسانه‌ها در جامعه برجسته است.

وی عنوان کرد: باید با مقابله با دشمنان، حس اعتماد سازی مردم نسبت به نظام و سازمان‌ها افزایش یابد تا دشمنان نتوانند از کوچک‌ترین مسائل برداشت‌هایی به نفع خویش کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین اذعان داشت: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی بوده و مسئولان روابط عمومی باید با ایمان راسخ به خداوند، رسالت هدایت رسانه‌ها را بر عهده بگیرند.

دهقان با بیان وظایف مسئولان روابط عمومی ابراز کرد: نقش اطلاع‌رسانی، تبیین و تحلیل اخبار و نیز مقابله با تبلیغات رسانه‌ای و فعالیت‌های دشمنان از جمله وظایف مسئولان روابط عمومی است.

وی خاطر نشان کرد: هر یک از مسئولان روابط عمومی باید با نگاهی کاوشگرانه به گذشته، نگاه وسیع به اطراف و نگاه جامع به آینده داشته باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان تأکید کرد: برنامه‌ریزی در فرآیندهای سازمان و تعمیق در ارتباطات سازمان با مردم و جلب مشارکت عموم در عرصه‌های مختلف به ویژه سیاسی نظیر انتخابات در هدایت افکار عمومی با کمک رسانه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعید دهقان نیری در پایان عنوان کرد: با توجه به بیداری اسلامی و پیچ تاریخی که در آن قرار داریم، فرهنگ‌سازی و نظریه‌پردازی همراه با بصیرت که سفارش مقام معظم رهبری است نقش مهمی در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

لازم به ذکر است در این نشست حجت‌ الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین و حجت‌ الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) البرز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77007/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول