اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان دور رفت لیگ برتر شمشیربازی

تیم شمشیربازی رسانه برتر قهرمان نیم فصل شد

خبرگزاری فارس:تیم شمشیربازی رسانه برتر در پایان رقابت های دور رفت لیگ برتر شمشیربازی بانوان با کسب 48 امتیاز در مجموع سه اسلحه عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد.

تیم شمشیربازی رسانه برتر قهرمان نیم فصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم و پایانی رقابت‌های دور رفت لیگ برتر شمشیربازی بانوان یادواره دهه مبارک فجر روز جمعه در سالن کلاهدوزان ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد و طی آن تیم شمشیربازی رسانه برتر به عنوان تنها نماینده اصفهان در این رشته موفق شد با انجام 16بازی و با کسب 48 امتیاز و بدون شکست عنوان قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها را از آن خود کند، تیم‌های دانشگاه آزاد و هیئت شمشیربازی همدان نیز به ترتیب با 42 و 37 امتیاز در مجموع سه اسلحه در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در اسلحه اپه تیم رسانه برتر این هفته با غلبه بر تیم‌های امیدهای تهران، آینده سازان البرز و طنین پیک سبلان اردبیل با 18امتیاز با یک پله صعود صدرنشین شد و تیم‌های دانشگاه آزاد و اردبیل هر کدام با 16 و 14امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در اسلحه فلوره نیز رسانه برتر اصفهان با غلبه بر تیم‌های هیئت شمشیربازی همدان، دانشگاه آزاد اسلامی و طراوت گیلان و با کسب 18 امتیاز بالاتر از تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همدان قرار گرفت.

گفتنی است تیم فلوره رسانه برتر از هفته دوم فرنوش علیپور را به دلیل پاره رباط در اختیار ندارد و نگین کافی به عنوان بازیکن جایگزین از این هفته تیم فلوره رسانه برتر را همراهی کرد.

رقابت‌های اسلحه سابر این هفته به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی سابر در لاهیجان برای اعزام به مسابقات آسیایی برگزار نشد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های رسانه برتر اصفهان، امیدهای تهران، طراوت گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی، خانه شمشیربازی رشت، طنین پیک سبلان اردبیل ، هیئت شمشیربازی همدان، مازندران، آینده سازان البرز و هیئت شمشیربازی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول