اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

120 رسانه فارسی زبان علیه ایران برنامه تولید می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: 120 رسانه فارسی زبان دشمن به طور مستقیم علیه ایران برنامه تولید می‌کنند.

120 رسانه فارسی زبان علیه ایران برنامه تولید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود عباس‌زاده بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی وارد سی و چهارمین سال عمرش شده است.

وی ادامه داد: یک انسان و یک مرد وقتی از سن 30 سالگی عبور می‌کند به پختگی لازم می‌رسد و به قول معروف 30 تا 40 سالگی اوج پختگی یک مرد محسوب می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: به ویژه در این برهه از عمر انسان از نظر فیزیکی انرژی قابل توجهی وجود دارد و هم از نظر تجربی و علمی و کارکردی بارها و بارها زمین خورده و بلند شده است.

عباس‌زاده تصریح کرد: انسان در این سن با مطالعه و با آزمایش و خطا به اوج پختگی رسیده است، به ویژه اگر این انسان در مسیر رشد و تربیت صحیح قرار گیرد فراز و نشیب‌هایی متنوعی را طی کرده است.

استاندار ایلام گفت: مقام معظم رهبری نیز دهه چهارم عمر انقلاب را به نام دهه عدالت و توسعه نامیدند.

* کار غیر کارشناسی از مدیران پذیرفته نیست

وی ادامه داد: کار غیر کارشناسی از مدیران پذیرفته نیست به ویژه در مقابل نظام‌هایی که با عمر 500 ساله خود را تقویت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: نظام سلطه که بر اساس گفتمان ظلمت در حال زورگویی به همه کشورهای جهان است دیگر فرصتی به انجام کارهای غیر کارشناسی به مدیران ما نمی‌دهد.

عباس‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر تمام‌قد در مقابل چنین نظامی قرار گرفته‌ایم که گفتمانش بر اساس ظلمت تبیین شده است.

استاندار ایلام گفت: در این شرایط هیچکس به ویژه مدیران دولت حق اشتباه ندارند، در این راه نیز با کسی تعارف نداریم.

* یک مسئول حق اشتباه‌ کردن ندارد

وی ادامه داد: اشتباه در انتخاب، اشتباه در تصمیم‌گیری، اشتباه در برنامه‌ریزی، اشتباه در پیگیری، اشتباه در محاسبه و ... نباید وجود داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: «رابرت» از کارشناسان ارشد سیا که 27 سال در این سازمان فعالیت کرده و در چند سالی از فعالیش مسئول میز خاورمیانه نیز بوده است، در مورد ایران به صورت ویژه کار کرده، پارسال در مورد ایران گفت، «ایران قدرتی در حال تبدیل شدن به یک امپراطوری است، و من به کاخ سفید توصیه می‌کنم از حساس کردن این غول اجتناب کند».

عباس‌زاده تصریح کرد: ملاحظه کنید دیگران چگونه ما را می‌بینند و رصد می‌کنند، برخی ممکن است کوچک‌نمایی کنند و حرف‌هایی هم برای خالی کردن دل مردم بزنند، اما باید هوشیار بود و دشمنان را شناخت.

استاندار ایلام گفت: دشمن جنگ رسانه‌ای بزرگی را علیه ایران اسلامی شروع کرده تا سال پیش تعداد کانال‌هایی که به زبان فارسی علیه ایران برنامه پخش می‌کردند، کمتر از پنج کانال بود.

* 120 رسانه فارسی زبان دشمن به طور مستقیم علیه ایران برنامه تولید می‌کنند

 وی ادامه داد: 120 رسانه فارسی زبان دشمن به طور مستقیم علیه ایران برنامه تولید می‌کنند و این آمار مربوط به یک ماه پیش است.

این مسئول اضافه کرد: این تعداد رسانه وارد میدان شده تا دل مردم ایران را خالی کنند اما خودشان به خوبی می‌دانند که چه اتفاقی افتاده است.

عباس‌زاده تصریح کرد: یک ماه پیش در سنای آمریکا تصویب شد که به تعبیری برای مقابله با نفوذ جمهوری اسلامی ایران در آمریکای لاتین برنامه راهبری با تخصیص اعتبار بودجه رسمی بدهند.

استاندار ایلام گفت: باید بدانیم که کجا بوده و در کجای تاریخ نشسته‌‌ایم، به نظر من ملت ما ملت هوشمندی بوده و این نظریه اثبات شده است.

انتهای پیام/2246/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول